جواد سلیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات از 28 تا 30 آذر در 2 بخش دختران و پسران برگزار شد که در مجموع 2 هزار و 824 کاراته کا در سالن های شهید افراسیابی و تختی تهران به میدان رفتند.
وی بیان کرد: در جدول توزیع مدالی بخش رده های پایه پسران، یکهزار و 545 کاراته حضور داشتند که پس از آذربایجان غربی، تهران با سه طلا، یک نقره و سه برنز نایب قهرمان شد و استان مرکزی با 2 طلا، 2 نقره و یک برنز به مقام سوم رسید.
وی ادامه داد: در وزن منفی 60 کیلوگرم مهدی کیانی از آذربایجان غربی به همراه مرتضی نعمتی از قم بر سکوی سوم قرار گرفتند و کاراته کایی از کرمانشاه و البرز به ترتیب اول و دوم شدند.
رییس هیات کاراته آذربایجان غربی گفت: در وزن منفی 67 کیلوگرم سیدعلی کریمی، در وزن منفی 84 کیلوگرم باربد صداقت، در وزن منفی 61 کیلوگرم هادی کیانی، در وزن منفی 70 کیلوگرم سهیل میدان رو و در وزن به اضافه 70 کیلوگرم مبین پورحیدر هر کدام موفق به کسب یک طلا در این دوره از رقابت ها شدند.
سلیمی افزود: در بخش دختران نیز تیم تهران با کسب هشت مدال طلا، هفت نقره و 6 برنز بر سکوی قهرمانی جای گرفت.
به گزارش ایرنا اواسط آذر ماه گذشته نیز تیم کاراته پسران نوجوانان استان با کسب 2 مدال طلا بر سکوی نایب قهرمانی نخستین دوره رقابت های المپیاد استعدادهای برتر کشور قرار گرفته بود.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.