جواد سلیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مسابقات کاراته کاهایی از شهرستان های استان حضور داشتند و شانس خود را برای راهیابی به جام بین المللی صلح و دوستی ارومیه امتحان کردند.
وی بیان کرد: این مسابقات در وزن های منفی 55، 60، 67، 75، 84 و به اضافه 84 کیلوگرم به انجام رسید.
سلیمی گفت: در وزن منفی 55 کیلوگرم علی اسکندری از ارومیه، آرش زینالی از خوی، حسین رضایی از ارومیه و آرمین شکری از میاندوآب اول تا سوم شدند.
وی افزود: در وزن منفی 60 کیلوگرم مهدی کیانی از میاندوآب، محمد حسین اکبری از ارومیه و هادی محبی و وحید شفایی هر 2 از میاندوآب بر سکوهای اول تا سوم ایستادند.
سلیمی اضافه کرد: در وزن منفی 67 کیلوگرم آرش یونسی از ارومیه، علی ابراهیمی از ارومیه، سامان خدایی از میاندوآب و صابر صالحی از ارومیه جایگاه اول تا سوم را نصیب خود کردند.
وی ادامه داد: علی جاویدان، هادی طاهر پور، عرفان سید صالحی و محمد صدرا افشارلو همگی در وزن منفی 75 کیلوگرم از ارومیه به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
سلیمی گفت: در وزن منفی 84 کیلوگرم نیز مهدی افسری از نقده، رضا اسماعیل نژاد از ارومیه، رضا شهرزاد از نقده و سجاد سید رضایی از ارومیه حایز رتبه های اول تا سوم مشترک شدند.
وی همچنین افزود: در وزن به اضافه 84 کیلوگرم نیز علیرضا حسنی از ارومیه، میر مهدی سید ولیلو از ارومیه، حسین رضوی از نقده و حسن اسماعیلی از میاندوآب با کسب رتبه های برتر جواز حضور در اردوی انتخابی تیم کاراته استان را کسب کردند.
سلیمی گفت: در مجموع تیمی نیز ارومیه با پنج طلا، پنج نقره و چهار برنز بر سکوی نخست ایستاد، میاندوآب با پنج طلا و یک برنز دوم شد و تیم نقده با کسب 2 طلا و یک برنز در جایگاه سوم ایستاد.
به گزارش ایرنا نفرات برتر این پیکارها در اردوی تدارکاتی تیم کاراته آذربایجان غربی جهت شرکت در جام بین المللی صلح و دوستی ارومیه شرکت می کنند.
هفته گذشته کاراته کاهای استان موفق به کسب پنج مدال طلا، چهار نقره و 6 برنز در بیست و سومین دوره رقابت های کشوری در سبک 'وادوریو' شدند و با اختلاف کمی نسبت به تیم گلستان در جایگاه چهارم ایران ایستادند.
برگزاری رقابت های بین المللی کاراته جام صلح و دوستی ارومیه با حضور بیش از 15 تیم خارجی و داخلی در سالن 6 هزار نفری ارومیه از مهمترین رویدادهای ورزشی آذربایجان غربی است که پنجمین دوره آن /از 26 تا 28 مرداد سال جاری/ برگزار می شود.
طی هفته های اخیر «آنتونیو اسپینوز» رییس فدراسیون جهانی کاراته با صدور پیامی اذعان کرد که برگزاری مسابقات کاراته جام وحدت و دوستی به میزبانی شهر ارومیه قدرت این رشته را در سطح جهان به نمایش گذاشته است.
3072/7156
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.