حسین زرطلب روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رده بندی رنکینگ جوانان زیر ۱۸ سال کشور در سال جاری از سوی کمیته مسابقات فدراسیون اعلام شد و بر این اساس اصغری با کسب  ۱۲۰۸.۵ امتیاز بالاتر از دیگر حریفان در رده نخست قرار گرفت.

وی بیان کرد: سینا مقیمی از تهران با ۹۲۵ امتیاز در رده دوم است و معین معظم دیگر تنیسور تهرانی با ۴۹۵ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

وی ادامه داد: در جدول رنکینگ زیر ۱۸ سال پسران ۱۱۹ تنیسور حضور دارند و اصغری با فاصله امتیازی قابل توجهی نسبت به حریفان در رده نخست قرار گرفته است. 

شهریور ماه امسال «امید اصغری» ورزشکار ۱۸ ساله ارومیه‌ای مدال طلای مسابقات آزاد قهرمانی کشور در زنجان و مدال طلای مناطق کشور در تبریز را بر گردن آویخت.

آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه یکی از قطب‌های اصلی رشته تنیس در سطح ایران است؛ حضور «شهرزاد بانی‌سعید»، تنیسور جوان ارومیه‌ای در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی از جمله افتخارات این شهر در سطح ملی در این رشته است.

مردادماه امسال نیز «رومینا زینالی» تنیسور نوجوان ارومیه‌ای موفق به کسب ۲ مدال طلا در بخش انفرادی و ۲ نفره تور ۲۰۱۹ آسیایی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.