سردار اللهوردی داداش‌زاده روز دوشنبه در نشست روشنگری با موضوع «خدمات ۴۰ ساله انقلاب اسلامی» که در سالن فرهنگ‌سرای سیمرغ بوکان برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان داخلی و خارجی صحنه‌گردانان جریان‌ها و فتنه اخیر در کشور بودند که این توطئه آنها با هوشیاری مردم و نیروهای نظامی و امنیتی کشور در نطفه خنثی شد.

وی با بیان اینکه سرشبکه‌های فنته اخیر در روز نخست شناسایی و دستگیر شدند، افزود: افرادی که فراری هستند و خود را پنهان کرده‌اند نیز به زودی دستگیر خواهند شد.

وی اضافه کرد: مردم با حضور خود در راهپیمایی امنیت و اقتدار و پیروی از ولایت، صف خود را از اراذل و اوباش و اغتشاشگران جدا کرده و نشان دادند که همواره و در همه حال حافظ انقلاب و ارزش‌های والای آن هستند.

وی با بیان اینکه دشمن برای ایجاد این فتنه از قبل برنامه‌ریزی کرده بود، اظهار داشت: آنها حتی برای اجرای نقشه های پلید خود نیروهایی را تربیت کرده بودند که با ایجاد ناآرامی و اغتشاش به نظام و انقلاب اسلامی ضربه بزنند.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با تبریک هفته بسیج افزود: بسیج یک موهبت و نهادی انقلابی برای نظام اسلامی است که دارای کارنامه درخشانی در عرصه‌های مختلف به ویژه در دوران دفاع مقدس و پس از آن بوده است.

وی با بیان اینکه به برکت وجود بسیج دشمن نمی‌تواند هیچ آسیبی به کشور وارد سازد، ادامه داد: وجود نیروی مردمی بسیج مانعی محکم در برابر تعرض دشمنان به میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

در این مراسم از شماری از خانواده‌های معظم شهدا، بسیجیان و ورزشکاران بسیجی تجلیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.