محمد جهین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اطلاعات این انبار حاوی انواع مواد شیمیایی در سامانه مربوطه درج نشده بود و طی عملیات نظارت بر انبارها و مبارزه با احتکار شناسایی شد. 

وی با بیان اینکه با توجه به اجرای طرح سامانه جامع انبارها و لزوم ثبت انبار کالاها در این سامانه از سوی صاحبان مشاغل و صنوف سطح کشور، ادامه داد: مواد شیمایی کشاورزی در این انبار بالغ بر ۱۰۴ نوع شامل انواع سم، کود و حشره‌کش شیمیایی است. 

وی تاکید کرد: پرونده تخلف واحد مذکور پس از تشکیل و کسب نظریه کارشناسی جهت صدور رأی نهایی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد بیان کرد: طبق دستورالعمل‌های صادره، مسوولان انبارها باید هر ماه نسبت به ثبت اطلاعات انبارها با توجه به فرمت جدید اقدام کرده و اداره صمت شهرستان نیز بر راستی‌آزمایی این اطلاعات نظارت کند.

«جهین» افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مورد احتکار کالا با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند و موارد را گزارش کنند.

احتکار اقلام موردنیاز مردم توسط عده‌ای سودجو از جمله مشکلات صنفی به شمار می‌رود و رصد اقلام موجود در انبار می‌تواند از این مشکل جلوگیری کند.

۶ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی در مهاباد فعالیت می‌کند و این شهرستان با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.