حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز چهارشنبه در جمع روحانیان در ناحیه مقاومت سپاه ارومیه افزود: پیامبر اسلام (ص) در قرآن به عنوان الگو و اسوه حسنه معرفی شده و لازم است که شخصیت ایشان بیشتر در جامعه مطرح شود و مسئولان در برخورد با مردم از این بزرگوار درس بگیرند.

وی با اشاره به حفظ حرمت رسول اکرم (ص) گفت: ظرفیت وجودی ایشان و عظمت روح‌شان به قدری است که توانسته‌اند آیات وحی را کامل تحمل و دریافت کنند در حالیکه کوه‌ها به فرموده خداوند در قرآن نمی‌توانند بار این عظمت و سنگینی آیات را بر دوش بکشند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه عملیاتی حمزه سیدالشهدا(ع) نیز گفت: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از وظایف آحاد جامعه به ویژه روحانیان است و از برکات آن این است که با عملیاتی شدن آن محور مقاومت که باعث شکست‌های دشمن شده است، بیشتر نمود پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام محمد جلیلی گفت: امروز بعد از انرژی، وضعیت ژئوپولوتیک و آرمان‌های انقلاب، چهارمین مولفه قدرت جمهوری اسلامی حضور نظام اسلامی و انقلاب در عرصه‌های بین‌المللی است که به برکت جبهه مقاومت و محور مقاومت محقق شده است.

وی ادامه داد: با توجه به توطئه دشمن در زمینه ناامید کردن مردم نسبت به آینده، صدور این بیانیه باعث تبیین افق‌های جدید در جامعه میشود و جبهه دشمن را با یک چالش بزرگ مواجه می‌کند.

وی اظهار داشت: جوانان بسیجی و نخبه و روحانیان صاحب نفوذ و دارای کلام اثرگذار باید نسبت به پیاده‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب دعوت شوند و مخاطبان اصلی آن مسوولان و دست‌اندرکاران هستند.

حجت‌الاسلام جلیلی با اشاره به جنگ‌های ۳۳ و ۲۲ و هشت روزه با اسراییل، اظهار کرد: با افزایش توان و قدرت ما در منطقه، میزان توان دشمن و مقاومت آنها نیز تقلیل پیدا کرده‌ و پیروزی‌های جبهه حق رو به افزایش است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.