کاظم زوار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سه چهارم این پروژه که یک کیلومتر طول دارد، تاکنون به اجرا درآمده و یک چهارم باقیمانده نیز تا پایان سال اجرایی می شود.

وی اضافه کرد: مسیر یک طرفه ورودی شهر ارومیه از سمت مهاباد طی حدود ۲ سال گذشته به بهره برداری رسیده و در حال حاضر از آن استفاده می شود و راه اندازی مسیر برگشت از خیابان والفجر به سمت مهاباد نیز از جمله درخواست های مهم شهروندان از مدیریت شهری است که با تمام توان در حال اجرای آن هستیم.

وی بیان کرد: مهمترین و پرترافیک ترین مسیر در تقاطع غیرهمسطح آذربایجان به مسیر والفجر – جاده مهاباد اختصاص دارد که اتمام تقاطع غیرهمسطح در این مسیر می تواند به کاهش قابل توجه ترافیک منجر شود.

معاون امور عمرانی شهردار ارومیه با اشاره به آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح آذربایجان از اواسط سال ۱۳۹۳ ادامه داد: این طرح در حال حاضر حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

زوار گفت: این طرح که یکی از بزرگترین طرح های عمرانی شمال غرب کشور به شمار می رود، دارای پنج پل روگذر و ۲ پل زیرگذر است که در صورت اتمام کامل آن، شاهد روان شدن ترافیک در مسیر ورودی شهر ارومیه از مسیر مهاباد و اشنویه خواهیم بود.

تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در مسیر کمربندی ارومیه، ورودی ارومیه از سمت مهاباد و اشنویه، خیابان والفجر احداث می شود که موجب کاهش ترافیک در این منطقه از شهر می شود.

این تقاطع همچنین آخرین تقاطع غیرهمسطح بر روی کمربندی میانی شهر ارومیه است.

این کمربند دارای ۱۵ تقاطع غیرهمسطح و ۲۲ کیلومتر طول است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.