حسین نیرویار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مسابقات تیم‌های پارس دکل گستر اراک، فدک ارومیه، صدرشیمی یزد و شهدای بافق در گروه یک حضور دارند و به مدت سه روز /۱۶ تا ۱۸ آبان‌ماه جاری/ در زمین‌های ساحلی ورزشگاه سلمان محمودآباد یزد رقابت‌های خود را برگزار می‌کنند.

وی بیان کرد: بازیکنان تیم فوتبال ساحلی فدک ارومیه در این دیدارها با بستن بازوبند مشکی اقدام به ابراز همدردی با هموطنان داغ دیده و زلزله زده استان‌ آذربایجان شرقی کردند.

وی ادامه داد: تیم فوتبال ساحلی فدک ارومیه در نخستین دیدار خود با پیروزی ۴ بر ۲ مقابل پارس دکل گستر اراک رسید و در دومین دیدار نیز با نتیجه ۲ بر یک صدرشیمی یزد را پشت سر گذاشت و به مرحله نهایی راه یافت و امروز شنبه /۱۸ آبان/ در سومین دیدار به مصاف شهدای بافق می رود.

دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی گفت: در پایان این مسابقات از هر گروه ۲ تیم جواز حضور در مرحله‌نهایی که زمان و مکان برگزاری آن توسط فدراسیون اعلام می‌شود، شرکت می‌کنند و در نهایت نیز ۲ تیم برتر به لیگ دسته یک فوتبال ساحلی کشور راه می‌یابند.  

نیرویار اضافه کرد: در گروه دوم این رقابت‌ها نیز تیم‌های ملوان بندر گناوه /میزبان/، بالابان‌آرین اردکان، فولاد هرمزگان و کیان‌آریا اصفهان حضور دارند.

وی افزود: تیم فدک ارومیه اوایل ماه جاری در مرحله نخست این مسابقات به همراه پارس دکل گستر اراک با غلبه بر حریفان به عنوان ۲ تیم برتر گروه خود به این مرحله /دوم/ راه یافته است.

مهر سال گذشته تیم فوتبال ساحلی فدک ارومیه به عنوان تنها نماینده استان در رقابت‌های لیگ زیر گروه کشور با قبول ۲ شکست از رسیدن به مرحله نهایی بازماند اما امسال موفق به صعود شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.