حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده‌سرایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از جمله این اسناد می‌توان به سندهای یافت شده از لانه جاسوسی آمریکا اشاره کرد که انتشار آنها می تواند در شناساندن اقدامات این کشور برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار موثر باشد.

وی با بیان اینکه شناخت دشمن نخستین گام برای مقابله موثر با نظام سلطه است، اضافه کرد: نهادهای مختلف باید در این خصوص روشنگری های لازم را به نسل جوان انجام داده و چهره واقعی دشمنان را به جوانان بشناسانند.

وی، ایستادگی و مقابله با زیاده خواهی‌های استکبار جهانی را وظیفه امروز هر فرد آزاده ای عنوان کرد و ادامه داد: ترویج روحیه جهاد و شهادت مهمترین اقدام در این راستاست که با همراهی جوانان فرهیخته و انقلابی به ثمر می نشیند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به قدرت نظامی قابل توجه ایران اسلامی بیان کرد: نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز به جایی رسیده اند که توانایی نشانه رفتن پهپاد آمریکایی را دارند  که باید این دستاوردهای انقلاب در عرصه دفاعی و امنیتی را ارج نهیم.

حجت‌الاسلام سرایی گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی با تکیه بر حضور پرشور مردم در همه صحنه ها روز به روز افزایش می‌یابد که این حضور روز به روز با افزایش بصیرت مردم در حال افزایش است.

لانه جاسوسی آمریکا در روز ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ توسط جوانان انقلابی پیرو خط امام تسخیر شد که امام راحل، این واقعه تاریخی را انقلاب دوم نامیدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.