سرهنگ پاسدار کریم علی‌نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحله نخست این رزمایش از صبح امروز /پنج‌شنبه/  و با حضور بسیجیان در محل‌های استقرار اولیه و طی کردن دوره‌های آموزشی آغاز شد.

وی اضافه کرد: طی امروز /شنبه/ کلاس‌های آموزشی و آمادگی برای اجرای مرحله اصلی رزمایش برگزار می‌شود و صبح فردا /جمعه/ نیز پس از برگزاری صبحگاه مشترک بسیجیان، مرحله اصلی رزمایش در مناطق عمومی شهرستان‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اختتامیه رزمایش با حضور بسیجیان در نماز جمعه فردا خواهد بود، اضافه کرد: این رزمایش با شعار چهل سال مردمیاری و امنیت و خدمت برگزار می‌شود.

سرهنگ علی‌نژاد اظهار داشت: سنجش میزان توان و آمادگی رزمی گردان‌ها و ارتقای توانمندی‌های امنیتی و دفاعی گردان‌ها از اهداف برگزاری این رزمایش است.

وی با بیان اینکه افزایش آمادگی جسمانی و ماموریت دفاع و به ویژه دفاع مردمی  از اهداف دیگر قابل پیگیری از برگزاری این همایش است، اضافه کرد: در چهل سال گذشته بسیج در هر زمان و مکانی که مردم با مشکل مواجه شدند، حضور یافته و به علت ارتباط نزدیک خود با مردم توانسته است به سهولت مشکلات را حل کند.

همزمان با برگزاری رزمایش ۲ روزه «الی بیت‌المقدس» بسیجیان آذربایجان‌غربی، فعالان فضای مجازی استان نیز با هشتگ #رزمایش_اقتدار_بسیج به استقبال این رزمایش رفتند و با فعالیت کمتر از سه ساعته خود توانستند این هشتگ را در جمع سه ترند برتر توئیتر فارسی قرار دهند.

رزمایش «الی بیت‌المقدس» بسیجیان آذربایجان‌غربی با حضور ۶ هزار نفر به مناسبت چهل سالگی بسیج برگزار می‌شود و اصلی‌ترین اهداف آن تمرین فراخوانی یگانی، حفظ انسجام سازمانی و فعالیت‌های جمعی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.