سرهنگ پاسدار کریم علی نژاد روز چهارشنبه در نشست خبری تبیین برنامه های رزمایش الی بیت المقدس در ارومیه افزود: این رزمایش فردا و پس فردا باهدف نمایش اقتدار گردانهای بسیج با حضور ۱۲ گردان بیت المقدس و ۲ گردان کوثر برگزار می‌شود.

وی شعار رزمایش امسال را مردم یاری،خدمت و امنیت بیان کرد و افزود: این گردانها در قالب رزمایش امنیتی، دفاعی و امدادی آموزش و تمرین خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه ادامه داد: صبح روز جمعه نیز ۲۵ گردان رزم بسیج در گوللر باغی ارومیه در مراسم صبحگاه مشترک حضور خواهند داشت و پس از برگزاری این صبحگاه،گردان‌های بیت المقدس و کوثر رزمایش را اجرا خواهند کرد.

علی نژاد با اشاره به اهداف رزمایش اظهار داشت: نمایش اقتدار گردان‌ها، سنجش توان و آمادگی رزمی گردان‌ها، ارتقای توانمندی‌های امنیتی، دفاعی و امدادی و افزایش آمادگی عمومی، شخصی، جسمی و توان رزمی نیروها از اهداف اجرای رزمایش در ارومیه است‌.

وی با بیان اینکه روز اول این رزمایش آموزش نظامی و آمادگی رزمی بوده و بسیجیان در کلاسهای مختلف حضور می‌یابند، گفت: روز دوم تمرین عملی آموخته هاست و این رزمایش به نماز جمعه ختم می‌شود.

رزمایش الی بیت المقدس همه ساله با محوریت ارتقای توان رزمی و دفاعی بسیجیان در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.