دبیر هیأت فوتبال آذربایجان‌غربی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفته هجدهم و پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان با برگزاری چهار دیدار در شهرهای مهاباد، ارومیه و محمدیار عصر امروز به پایان رسید.

حسین نیرویار ادامه داد: در حساس‌ترین بازی این هفته دربی شهر ارومیه بین تیم‌های ۹۰ و نوژین بهار برگزار شد که در نهایت تیم فوتبال ۹۰ ارومیه توانست با برتری چهار بر صفر ضمن کسب سه امتیاز این دیدار، عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را نیز کسب کند.

وی اضافه کرد: در سایر دیدارهای این هفته شهرداری محمدیار با نتیجه ۴ بر ۲ میهمان خود تیم شهرداری پیرانشهر را مغلوب کرد، هیات فوتبال شوط هم با نتیجه ۳ بر ۲ میزبان خود تیم نوشان را شکست داد و  کارگران میاندوآب نیز در مهاباد با نتیجه ۴ بر ۲ شهرداری گوگ‌تپه را مغلوب کرد.

وی بیان کرد: دیدار تیم‌های کیله‌شین اشنویه و پرسپولیس حاجی‌خوش مهاباد به دلیل حضور نیافتن تیم مهابادی سه بر صفر به سود تیم کیله‌شین اشنویه اعلام شد.

دبیر هیأت فوتبال آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی تیم فوتبال ۹۰ ارومیه با ۴۰ امتیاز قهرمان شد و توانست به مرحله مقدماتی لیگ دسته سه کشور راه یابد.

وی گفت: تیم‌های فوتبال شهرداری گوگ‌تپه مهاباد و شهرداری پیرانشهر نیز با قرار گرفتن در انتهای جدول به ترتیب با ۱۶ و ۱۸ امتیاز به دسته اول استان سقوط کردند.

سال گذشته تیم‌های کشاورز بوکان و کاویان نقده توانستند مجوز حضور در لیگ دسته ۳ کشور را کسب کنند.

لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی با حضور ۱۰ تیم به مدت ۱۸ هفته در سال جاری برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.