به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال و حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال و مدرس AFC از عملکرد صداوسیما و شبکه ورزش در قبال تیم ملی فوتسال گلایه کردند.

سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال هم به صداوسیما تاخت

ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال با تمجید میزبانی شایسته و با کیفیت ارومیه از مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا گفت: از مسئولین استان آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه بابت میزبانی و از تماشاگران بابت حضور پرشورشان در سالن قدردانی می کنم و این میزبانی ما را در واگذاری میزبانی سایر مسابقات به شهرهای غیر تهران با انگیزه تر می کند.

ابراهیم شکوری ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در ارومیه

وی با انتقاد از رویه صداوسیما و شبکه ورزش در پخش نکردن بازی‌های تیم ملی فوتسال گفت: این اتفاق برایم عجیب بود و باید رسانه‌ها و مسئولین مسئله پخش نشدن بازی‌های تیم ملی فوتسال از صداوسیما را پیگیری کنند زیرا که عدم پخش تیم ملی فوتسال، سبب فرار حامیان مالی و بی انگیزگی بازیکنان می شود.
وی در موردحضور بانوان در ورزشگاه‌ها هم گفت: این مسئله را باید مسئولین حل کنند و خوشحالم امروز بانوان هوادار ارومیه‌ای از نزدیک بازی تیم ملی را دیدند و حمایت کردند.
وی در مورد وضعیت ورزشگاه‌ها هم گفت: کیفیت امروز سالن غدیر ارومیه بسیار خوب و ایده‌آل بود و تلاش می کنیم همه ورزشگاه ها چنین وضعیتی یافته و امکان میزبانی بازی های مختلف را داشته باشند

انتقاد حسین شمس از شبکه ورزش

حسین شمس سرمربی سال‌های نه چندار دور تیم ملی فوتسال و مدرس AFC که برای تماشای دیدارهای مرحله مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا به ارومیه سفر کرده بود با تمجید از شجاعت ناظم الشریعه در میدان دادن به جوانان گفت: تیم ملی بازی با کیفیتی را انجام داد و  در حضور پرشور هواداران ارومیه‌ای شاهد بردی خوب از تیم ملی بود.
وی با قدردانی از حضور پرشور تماشاگران ارومیه‌ای نیز گفت: در روزی که 3 تیم استقلال، پرسپولیس و تراکتور به عنوان 3 تیم پرطرفدار فوتبال کشورمان بازی داشتند، تماشاگران این شهر جوی زیبا در سالن به نمایش گذاشتند و این اتفاق در کنار وجود زیرساخت های مناسب که به لطف تلاش مسئولین استانی آذربایجان‌غربی و شهری ارومیه ایجاد شده، میزبانی مسابقات مهم بین‌المللی و جهانی رشته فوتسال را نیز در این شهرمی‌تواند صورت دهد.
مدرس AFC و سرمربی سابق تیم ملی خاطر نشان کرد: عدم پخش بازی‌های تیم ملی فوتبال از سوی شبکه ورزش و صداوسیما عجیب است و نمی دانم چرا بازی‌های تیمی که جزو قدرت‌های فوتسال جهان است نباید جایی در برنامه پخش باشد، اتفاقی که در آینده به ضرر فوتسال و فرار حامیان مالی و بی انگیزگی بازیکنان شود.
شمس در مورد آینده کاری اش گفت: دیگر به فکر سرمربی گری نیستم و با داشتن مدرک AFC بدنبال تدریس و ارائه کمک و آموزش برای ارتقای فوتسال در نقاط مختلف کشور هستم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1281094
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.