این دیدار به عنوان نخستین مسابقات رقابت‌های مقدماتی ۲۰۱۹ قهرمانی آسیا در منطقه جنوب مرکزی این قاره با حضور نزدیک به ۱۰۰ تماشاگر در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد.

سه گل در نیمه نخست این مسابقات به ثمر رسید و سه گل بعدی نیز در نیمه دوم درون دروازه تیم ملی نپال قرار گرفت؛ گل‌های این دیدار را «حمیداوف رستم» در دقایق ۶ و ۲۴، «فیضعلی سرداراوف» در دقایق ۱۵ و ۲۴، «اومد کوزاوف» در دقیقه ۱۷ و «پرویز رخمت‌اوف» در دقیقه ۲۱ برای تاجیکستان به ثمر رساندند ضمن اینکه «کواتبک روشنبکوف» از تاجیکستان و «لاما مانی کومار و گورانگ بینود» از نپال از داور مسابقات کارت زرد گرفتند.

«ایدانگ هلدای» از مالزی به عنوان داور وسط این دیدار را قضاوت کرد.

مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال مردان آسیا از امروز /چهارشنبه/ تا سوم آبان ماه امسال با حضور تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال، افغانستان، ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در ارومیه برگزار می‌شود.

طبق قرعه‌کشی تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال و افغانستان در گروه اول و تیم‌های ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در گروه دوم به رقابت می‌پردازند.

در نخستین روز این مسابقات از ساعت ۱۳ روز چهارشنبه/اول آبان‌ماه/ تاجیکستان با نپال بازی داشت و در ادامه نیز ازبکستان با افغانستان ساعت ۱۵:۳۰ و ترکمنستان با ایران ساعت ۱۸ دیدار خواهند کرد.

ساعت ۱۳ روز پنج‌شنبه دوم آبان‌ماه افغانستان با تاجیکستان، نپال با ازبکستان ساعت ۱۵:۳۰ و قرقیزستان با ترکمنستان ساعت ۱۸ رقابت می‌کنند و در روز پایانی دور مقدماتی، جمعه /سوم آبان/ نپال با افغانستان ساعت ۱۳، ازبکستان با تاجیکستان ساعت ۱۵:۳۰ و قرقیزستان با ایران ساعت ۱۸ دیدار خواهند کرد.

چهار تیم برتر این مسابقات جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۰ مردان آسیا که اسفند امسال در کشور ترکمنستان برگزار خواهد شد را کسب می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.