به گزارش ایرنا، «دجان ددوویچ» /Dejan dedovic/ روز سه‌شنبه در کنفرانس خبری رقابت‌های مقدماتی ۲۰۱۹ آسیا در ارومیه در جمع خبرنگاران افزود: به جز تیم افغانستان به عنوان نخستین حریف تیم ملی تاجیکستان از سایر حریفان گروه یک شناخت کافی نداریم و این امر کار را برای ما سخت می‌کند.

وی با بیان اینکه فقط یک ماه است که هدایت تیم ملی تاجیکستان را برعهده گرفته است گفت: طی سه روز آینده کار سختی مقابل حریفان داریم ولی تمام تلاش  خود را برای راهیابی به مرحله نهایی انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به دومین حضور خود در ایران ادامه داد: در دوره گذشته میزبانی شهر اصفهان را تجربه کرده‌ام و خوشحالم که این بار نیز در شهر ارومیه برای رسیدن به هدف اصلی که قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر است، تلاش خواهیم کرد.

مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال مردان آسیا از اول تا سوم آبان ماه امسال با حضور تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال، افغانستان، ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در ارومیه برگزار می‌شود.

«شیخ طلال فهد الصباح» رییس کمیته فوتسال کنفدراسیون آسیا و رییس کمیته فوتسال فدراسیون ایران به عنوان میهمانان ویژه در جریان برگزاری این مسابقات به شهر ارومیه سفر می‌کنند.

طبق قرعه‌کشی تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال و افغانستان در گروه اول و تیم‌های ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در گروه دوم به رقابت می‌پردازند.

چهار تیم برتر این مسابقات جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۰ مردان آسیا که اسفند امسال در کشور ترکمنستان برگزار خواهد شد را کسب می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.