رحیم حب‌نقی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: پرونده این تشکل با شکایت سازمان بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه به هیات منصفه ارجاع شده بود.

وی با بیان اینکه هیات منصفه از تشکل‌های دانشجویی، اعضای شورای فرهنگی و برخی از اساتید دانشگاهی تشکیل شده است، اظهار داشت: این هیات تشکل دانشجویی انجمن اسلامی دانشجویان ایران اسلامی را در برخی از بندها مقصر دانست و به تعلیق موقت آن رای داد.

وی از اعتراض انجمن اسلامی دانشجویان ایران اسلامی دانشگاه ارومیه به رای صادره هیات منصفه خبر داد و اضافه کرد: این پرونده جهت رسیدگی به هیات نظارت وزارت علوم ارجاع شد.

رییس دانشگاه ارومیه با تاکید بر رعایت برخی مواضع توسط تشکل‌های دانشجویی، گفت: محدود کردن تشکل‌های دانشجویی مغایر با رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

به گزارش ایرنا نصب تصاویری از «میرحسین موسوی»، انتقاد از فعالیت‌های بسیج، تجمع مقابل سلف دانشجویی، دیدار با بازداشت‌شدگان روز کارگر و دیدار با «مصطفی تاج‌زاده» از جمله مواردی است که از آن به عنوان فعالیت‌های مورددار انجمن اسلامی دانشجویان ایران اسلامی یاد شده است.

انجمن اسلامی دانشجویان ایران اسلامی دانشگاه ارومیه تنها تشکل اصلاح‌طلب و حامی دولت در دانشگاه ارومیه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.