شاهین حق‌شناس روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع با مراجعه به سامانه reserve.haj.ir نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.
وی ادامه داد: ساماندهی اولویت‌های باقی‌مانده در نوبت تشرف به حج، برقراری ارتباط بعدی سازمان حج و زیارت با ودیعه‌گذاران، اطلاع رسانی نسبت به اولویت‌ها، اطلاع رسانی برنامه‌های آموزشی و توجیهی از اهداف این طرح است.

وی اظهار داشت: ودیعه‌گذاران می‌توانند به صورت شخصی به سامانه مراجعه و اطلاعات تکمیلی را وارد کنند.

معاون حج و زیارت آذربایجان‌غربی گفت: همچنین افرادی که توانایی این کار را ندارند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر مجوزدار خدمات زیارتی و پرداخت ۵٠ هزار ریال نسبت به تکمیل اطلاعات فردی خود اقدام کنند.
حق‌شناس تاکید کرد: این فراخوان به معنای اعلام اولویت‌های حج سال آینده نبوده و اولویت‌های تشرف به حج سال ١٣٩٩ به تناسب سهمیه تعیین شده و به ترتیب زمان ثبت‌نام زائران اعلام می‌شود.
همه ساله موسم حج در ماه ذیحجه انجام می‌شود و میلیون‌ها زائر از کشورهای مختلف دنیا برای انجام حج تمتع به سرزمین وحب اعزام می‌شوند.
ایرانیان در سال ۱۳۹۵ به علت تیرگب روابط با عربستان به حج تمتع اعزام نشدند و از سال ۱۳۹۶ تشرف از ایران به حج تمتع از سر گرفته شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.