سهراب حیدری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خانواده مرحوم «حاج میریونس موسوی» در اقدام خیرخواهانه و پسندیده این مبلغ را به حساب مجمع خیران سلامت میاندوآب برای هزینه در بخش سلامت واریز کرد.

وی با تقدیر از این اقدام خیرخواهانه، گفت: این مبلغ جهت خرید دستگاه «ونتیلاتور پرتابل» برای بیمارستان میاندوآب صرف می‌شود.

وی بیان کرد: مردم میاندوآب همواره در کارهای خیر به ویژه در حوزه سلامت پیشگام هستند و چند مرکز سلامت بهداشتی و درمانی و فوریت‌ پزشکی ۱۱۵ توسط خیران در این شهرستان ساخته شده‌است.

«حیدری» با اشاره به فعالیت‌های مجمع خیران سلامت میاندوآب افزود: این مجمع تنها برای هدایت کمک‌ها و سرمایه‌هایی که افراد خیّر و نیکوکار دوست دارند در حوزه سلامت هزینه کنند، تشکیل شده است و در جهت جلب مشارکت‌های مردمی برای برطرف کردن کاستی‌ها و ارتقای سطح خدمات درمانی فعالیت دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: شماره حساب «۳۸۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۰۷۷۹۴۸۲۶۰۰۸» به نام انجمن خیران سلامت این شهرستان میاندوآب نزد بانک ملی شعبه مرکزی میاندوآب جهت واریز کمک‌های مردمی راه‌اندازی شده‌ است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش بهداشت و درمان این شهرستان با مشارکت خیران، اضافه کرد: ساخت بخش آی‌سی‌یو بیمارستان عباسی، اهدای هزار مترمربع زمین برای احداث فوریت‌های پزشکی در محور تبریز - میاندوآب محدوده روستای «ممدل»، ساخت و تکمیل فوریت پزشکی در محور روستایی میاندوآب - تپه‌رش و خرید تجهیزات برای بیمارستان‌های این شهرستان بخشی از کمک‌های خیران در حوزه بهداشت و درمان است.

میاندوآب با بیش از ۲۷۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.
۹۸۷۱/۳۰۲۰/۳۰۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.