رییس دانشگاه ارومیه روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این کنفرانس با حضور شخصیت‌های علمی و ادبی داخل و خارج کشور برگزاری می‌شود، افزود: برگزاری این کنفرانس تا عصر روز پنج‌شنبه هفته جاری(18 مهر) ادامه می‌یابد. 

رحیم حب‌نقی ادامه داد: در این کنفرانس برخی از شخصیت‌های برجسته ادبی ایران و جهان از کشورهای ترکیه، آذربایجان، رومانی، هندوستان، بنگلادش،عراق، فرانسه و استرالیا حضور دارند.

وی با اعلام اینکه در حاشیه این کنفرانس کارگاه‌های تخصصی ویژه پژوهشگران و معلمان آموزش و پرورش برگزار می‌شود، اظهار کرد: ادبیات کودک، استفاده از فن‌آوری‌های نوین آموزشی در تدریس زبان و ادبیات فارسی، مهارت خواندن در کتب درسی و بلاغت زیباشناسی سخن و مهارت‌های ارتباطی در دنیای معاصر از جمله موضوعات این کارگاه‌هاست.

وی موضوعات ویژه این کنفرانس بین‌المللی را ادبیات و مشاهیر ادبی آذربایجان، فرهنگ و ادبیات عامه و محلی و اقلیمی آذربایجان عنوان کرد و گفت: ۲ نفر از مفاخر ادبیات آذربایجان نیز در این کنفرانس مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

به گزارش ایرنا در حاشیه این گردهمایی دومین نشست تخصصی مولوی‌پژوهشی نیز با حضور مولوی‌پژوهشان برتر داخل و خارج برگزار می‌شود.

۳۲۱۴/۳۰۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.