مهرداد سعادت‌مهر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روند درمانی این بازیکن به صورت تخصصی و برنامه‌ریزی با روند رو به بهبودی در حال انجام است تا این بازیکن به آمادگی جسمانی که قبل از مصدومیت داشته برسد.

وی بیان کرد: توخته از هفته گذشته تمرینات کار با وزنه در اندام بالاتنه خود را زیر توحید اصغری مربی بدنساز تیم شهرداری ارومیه آغاز کرده است و تمرینات توانبخشی مچ پای آسیب دیده نوی یز به صورت تخصصی‌تر در حال انجام است.

وی ادامه داد: تا قبل از رسیدن توخته به آمادگی جسمانی لازم، هیچ عجله‌ای برای برای بازگشت وی به تمرینات توپی نیست زیرا قصد داریم این بازیکن به صورت اصولی به بهبودی کامل برسد و بتواند در کوران مسابقات لیگ برتر با تمام توان و بدون مشکلات جانبی در اختیار تیم باشد.

پزشک تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: مدیریت باشگاه تمامی امکانات پزشکی و توان‌بخشی لازم را در اختیار کادر درمانی قرار داده است و بدون شک این تعامل و همدلی زمینه کسب موفقیت‌های لازم برای این تیم را فراهم خواهد کرد.

اوایل شهریورماه جاری در جریان مسابقات والیبال نوجوانان ۲۰۱۹ جهان در تونس، امیرحسین توخته بازیکن سرعتی‌زن ملی‌پوش ارومیه‌ای تیم ملی ایران در همان ابتدای بازی مقابل تیم ملی ایتالیا دچار پیچیدگی از ناحیه مچ پای راست شد و ادامه این رقابت‌ها از دست داد.

توخته بازیکن تیم شهرداری ارومیه است و برای رهایی از این مصدومیت به وجود آمده تحت نظر پزشک معالج تیم قرار دارد.

امسال امیرحسین توخته سرعتی زن ملی‌پوش فصل گذشته کاله آمل درپی تعامل و توافق انجام گرفته بین ۲ باشگاه به تیم شهرداری ارومیه پیوست.

«جواد کریمی» پاسور تیم ملی با عقد قراردادی یک‌ساله به تیم والیبال این باشگاه پیوسته و این امر از سوی فدراسیون نیز تایید شده است، همچنین این باشگاه برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های لیگ برتر کشور به جذب بازیکنان مطرح و ملی‌پوش اقدام کرده و طی ماه گذشته «محمدرضا حضرت‌پور» لیبرو تیم ملی و «شهرام محمودی» بازیکن پست قطر پاسور (پشت خط زن) تیم ملی و والیبالیست فصل گذشته تیم «خاتم اردکان» را با عقد قراردادی یک ساله به خدمت گرفته است.

پیش از این نیز عقد قرارداد با سیدمحمد موسوی، فرهاد قائمی و فرهاد سال‌افزون، سه بازیکن لژیونر تیم ملی و فرهاد پیروت‌پور پشت خط‌زن فصل گذشته این تیم به نتیجه رسیده است.
امسال با جذب «مصطفی کارخانه» به عنوان سرمربی، امیدواریم تیم آماده‌ای راهی لیگ برتر شده و ناکامی‌های چند سال گذشته این تیم جبران شود.

انتظار می رود با آغاز تمرین‌های آماده‌سازی تیم شهرداری ارومیه از ۹ شهریور ماه جاری، بازیکنان در فرصت زمان باقی‌مانده تا شروع رقابت‌های لیگ برتر ایران به هماهنگی و انسجام لازم برسند.

۷۱۵۶/۶۱۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.