به گزارش ایرنا، دیدار تیم های ماشین سازی و شاهین شهرداری بوشهر عصر پنجشنبه از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه با حضور ۱۶۰ نفر تماساگر در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار شد.   

در دقیقه اول نیمه نخست این بازی شاگردان خطیبی صاحب ضربه پنالتی شدند و احمد رضا زنده روح اولین گل تیمش را به ثمر رساند.

در ادامه بازی و در دقیقه ۴۲ شاگردان ویسی از اشتباه دروازه بان تیم ماشین سازی و به دنبال آن خط دفاع این تیم استفاده کرده و توسط بهمن سالاری نتیجه بازی به تساوی کشید.

اما این پایان کار نبود و در دقایق پایانی نیمه اول بازی تیم ماشین سازی دوباره صاحب پنالتی شد که این بار نیز زنده روح توپ را با تور آشنا کرد تا بازی در نیمه نخست با نتیجه ۲ بر یک به سود ماشین سازی خاتمه یابد.

تیم شاهین بوشهر با شروع نیمه دوم بازی رو به جلو آورد تا دقیقه ۵۰ توسط حسین مالکی به گل دوم برسد.

در ادامه تیم ماشین سازی با تلاش مضاعف و با انگیزه در دقایق ۸۵ و ۹۰ + ۲ توسط بابک مرادی و محمد قادری به گل رسید تا بازی با نتیجه ۴ بر ۲ تمام شود.

به گزارش ایرنا، سلمان بحرانی دقیقه ۳۰ با لوگا کاردانی، میلاد صارمی دقیقه ۵۶ دانیال مومنی و امین مشایخ دقیقه ۶۷ با سعی کریمی از تیم شاهین و محمد قادری دقیقه ۵۸ با خرم الحسینی، اتابک زارعی دقیقه ۵۹ سامان نریمان جهان و عزیز معبودی دقیقه ۸۶ با بابک مرادی برای تیم ماشین سازی تعویض شدند.

همچنین در طول بازی نریمان جهان، بابک مرادی و اتابک زارعی از تیم ماشین سازی و درویش وند، بحرانی و میلاد صارمی از تیم شاهین با کارت زرد داور جریمه شدند.

داوری این بازی را علی بای، حسن ظهیری، محسن بابایی، محمود رفیعی بر عهده داشتند.

تیم ماشین سازی با پیروزی امروز مقابل تبم شاهین شهرداری بوشهر در مجموع با کسب ۶ امتیاز به رده نهم جدول صعود کرد و تیم شاهین با یک امتیاز همچنان در قعر جدول باقی ماند.

۹۸۵۳/۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.