به گزارش ایرنا سید زمان حسینی که امروز دوشنبه تیمش میزبان پالایش نفت آبادان در گرگان است، افزود: بازی نخست لیگ همواره استرس دارد ولی با وجود کم تجربگی بازیکنان برای برد تلاش می کنیم.
با قدردانی از همراهی همیشگی هواداران این تیم اظهار کرد: بازی اول سخت خواهد بود اما تلاش می کنیم که با برد از هفته های بعد چهره واقعی تیم شهرداری گرگان رونمایی شود.
حسینی با بیان اینکه بازیکنان غیربومی جذب شده ملی پوش نیستند، ادامه داد: با توجه به اعتبارات اختصاصی به تیم نتوانستیم از ملی پوشان بسکتبال استفاده کنیم اما انگیزه بالای جوانان گرگانی عضو تیم باعث خواهد شد که در برابر همه تیم ها با تمام توان وانرژی بازی کنیم.
وی همچنین گفت که سنگ اندازی از ابتدای حضورم در تیم شروع شده است اما من با نظر مدیرعامل وهیات مدیره و شورای اسلامی شهر این مسئولیت را برعهده گرفته ام و با نظر آنان کناره گیری خواهم کرد.
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان نیز گفت: دیدار راحتی مقابل تیم شهرداری نداریم ، اما بازی در گرگان با حمایت تماشاگران این شهرستان همواره سخت، جداب و لذت بخش است.
هماد سامری افزود: تماشاگران گرگانی بسکتبال را می ‌فهمند وهوادار همیشگی تیم خود هستند، پالایش نفت آبادان نیز هواداران زیادی دارد و این موضوع به جذابیت رقابت 2 تیم کمک می کند.
وی همچنین اضافه کرد: هدف گذاری ما در لیگ امسال با توجه به انتظارات هواداران، کسب سهمیه آسیا و قهرمانی در لیگ برتر است.
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان افزود که تیم شهرداری گرگان چند بازیکن جوان خوب دارد و اگر یک یا دو بازیکن خارجی جذب کند تیم بهتری خواهد شد زیر بدون بازیکن خارجی کار در لیگ برتر سخت است.
به گزارش ایرنا فصل جدید رقابت های لیگ برتر بسکتبال از امروز دوشنبه با چهار بازی آغاز می شود که تیم شهرداری گرگان در سالن امام خمینی (ره) با قضاوت محمدرضا صالحیان به عنوان سرداور به همراه مصطفی شریعتی و مهران کیش به ترتیب به عنوان داور اول و دوم با نظارت حمید خمجانی میزبان تیم پالایش نفت آبادان است.
تیم 'یس آل' دیگر نماینده گرگان نیز امروز در بندرامام با تیم پتروشیمی این شهر به قضاوت محمد دوست به عنوان سرداور به همراه هادی سالم و علی علی نیا به ترتیب به عنوان داور اول و دوم با نظارت حمید کیان ارثی دیدار خواهد کرد.
در فصل جدید رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور 9 تیم شرکت حضور دارند که در روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته چهار دیدار برگزار خواهد شد و یک تیم در هفته استراحت خواهد داست.
براساس برنامه اعلام شده سازمان لیگ امروزتیم های شهرداری تبریز و دانشگاه آزاد اسلامی نیز به ترتیب میزبان تیم های مهرام تهران و پدافند رعد دزفول خواهند بود.
به گزارش ایرنا همچنین در آستانه دیدار تیم های بسکتبال شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان در هفته نخست رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور، آئین رونمائی از لباس بازیکنان این تیم برگزار شد.
این مراسم شامگاه یکشنبه در سایت ورزشی روباز همکلاسی واقع در ناهارخوران گرگان و با حضور ورزشکاران، مسئولان شهرداری، شورای شهر و کادر فنی این تیم برگزار شد.
امسال دو تیم شهرداری و یس آل از گرگان در رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور حضور دارند.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.