انور ملارحیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در مسابقات جهانی موی‌تای که در کشور ترکیه برگزار شد این ورزشکار بوکانی با شکست مقابل حریفی از اوکراین از رفتن به فینال باز ماند و موفق به کسب مدال برنز این مسابقات شد.

وی با اشاره به اینکه در این دور از رقابت‌ها چهار ورزشکار از این شهرستان حضور داشتند، اظهار کرد: «کمال علیخواه‌آذر» قهرمان سابق سامبو آسیا به عنوان داور اعزامی تیم ملی، «علی مام‌خسروی» مربی اعزامی تیم ملی و «سروش زینبی» و «اشکان حمه‌آلی» نیز به عنوان بازیکن از این شهرستان به این دوره از  مسابقات اعزام شده بودند.

وی اضافه کرد: «هاوری احمدی» قهرمان موی‌تای ایران و عضو فیکس تیم‌ملی موی‌تای جمهوری اسلامی ایران به علت روبرو نشدن با نماینده رژیم صهیونیستی جهت دفاع از آرمان‌های فلسطین و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی انصراف و به این مسابقات اعزام نشدند.

وی اضافه کرد: مربی بدنسازی تیم ملی موی‌تای نیز به عهده مربی با تجربه بوکانی «خسرو فیضی» بود.

رقابت‌های موی‌تای قهرمانی نوجوانان جهان طی روزهای پنجم تا چهاردهم مهرماه سال جاری به میزبانی شهر آنتالیا در کشور ترکیه برگزار شد.

موی‌تای یکی از سبک‌های آزاد ورزش‌های رزمی است و مبارزه‌های آن به صورت فول‌کنتاکت و در رینگ برگزار می‌شود.

بوکان یکی از قطب‌های مهم ورزشی‌های رزمی در آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود؛ اخیرا ۲ ورزشکار دختر و پسر این شهرستان در رقابت‌های قهرمانی آسیا در رشته‌های تکواندو و ووشو موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

۷۵۱۰/۳۰۲۰/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.