شاهرخ پیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میری ابتدا در حرکت نخست حرکت یک‌ضرب وزنه ۱۶۰  کیلوگرم را بالای سر برد و در حرکت‌های دوم و سوم نیز به ترتیب با مهار وزنه‌های ۱۶۵ و ۱۶۷ کیلوگرم در جایگاه پنجم قرار گرفت.

وی بیان کرد: میری در حرکت نخست ۲ ضرب خود ابتدا وزنه ۲۰۲ کیلوگرم را مهار کرد و در حرکت دوم وزنه ۲۰۷ را بالای سر برد که ابتدا توسط داوران خطا اعلام شد ولی با ویدیو چک رای داوران برگشت ولی در محرکت سوم در مهار وزنه ۲۱۰ ناموفق بود و به مدال برنز رسید و در مجموع با ثبت رکورد ۳۷۴ کیلوگرم به مدال نقره رسید.

رقابت‌های دسته ۹۶ کیلوگرم  وزنه‌برداری قهرمانی جهان فردا /سه شنبه/ با رقابت کیانوش رستمی و سید ایوب موسوی با رقیبان جهانی پیگیری می‌شود.

علی میری متولد ۱۰ مرداد ۱۳۷۴ در شهر ارومیه است؛ وی اواخر سال گذشته مدال طلای مجموع یک‌ضرب و ۲ ضرب مسابقات قهرمانی بزرگسالان ایران و انتخابی تیم ملی را با ثبت رکورد ۳۴۷ کیلوگرم بر گردن آویخت و بار دیگر مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار گرفت.

میری فروردین ماه امسال در دسته ۸۹ کیلوگرم با کسب ۲ مدال نقره در حرکت ۲ ضرب و مجموع و یک نشان برنز در حرکت یک ضرب بر سکوی نایب قهرمانی مسابقات بزرگسالان ۲۰۱۹ آسیایی چین قرار گرفت.
این وزنه بردار جوان ملی پوش اواخر شهریور سال ۱۳۹۶ با مهار ۳۶۱ کیلوگرم وزنه در مجموع یک و ۲ ضرب مقام سوم مسابقات وزنه برداری بین المللی ترکمنستان را به دست آورد.
میری آذر ماه سال ۱۳۹۶ در رقابت گروه A دسته ۸۵ کیلوگرم در حرکت یک ضرب و ۲ ضرب با مجموع وزنه ۳۴۸ کیلوگرم در جایگاه هفتم جهان به میزبانی شهر «آناهیم ایالت کالیفرنیا آمریکا» قرار گرفت.
این وزنه بردار جوان ارومیه ای خرداد ماه ۱۳۹۴ در رقابت های وزنه برداری جوانان جهان در لهستان موفق به کسب مدال نقره یک ضرب، طلای ۲ ضرب و نقره مجموع هر ۲ حرکت شد و با ثبت رکورد ۳۳۲ کیلوگرم بر سکوی نایب قهرمانی دسته ۷۷ کیلوگرم جوانان جهان ایستاد.

۷۱۵۶/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.