جواد سلیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پایان این مسابقات، تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران ۱۴ مدال طلا، ۱۰ مدال نقره و ۲۷ مدال برنز به دست آورد.

وی اضافه کرد: تیم‌های ترکیه نیز ۲ مدال طلا، چهار مدال نقره و چهار مدال برنز و همچنین قزاقستان ۲ مدال طلا، یک نقره و سه برنز بر گردن آویخته و دوم و سوم شدند.

وی بیان کرد: در آخرین روز این مسابقات و در بخش کاتای انفرادی بزرگسالان، علی زند از ایران مقام نخست را کسب کرد، ابوالفضل شاهجردی به مدال نقره رسید و کورال بال‌چانلی /kural balcanli/ از جمهوری آذربایجان و امیرحسین کرمی از ایران به طور مشترک سوم شدند.

رئیس هیات کاراته آذربایجان‌غربی گفت: در مسابقات کومیته و در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم محمد شایگان از ایران مقام نخست را کسب کرد، محمدطاها عبدالهادی به مدال نقره دست یافت و جواد رنجبر و علی مسکینی همگی از ایران به طور مشترک سوم شدند.

سلیمی افزود: در وزن منفی ۶۷ کیلوگرم بهمن عسگری و مهدی شاهگل از ایران مدال‌های طلا و نقره را کسب کردند و علی اصغر آسیاب بری از ایران و علی اش‌سیز /ali eshsiz/از ترکیه مدال برنز را بر گردن آویختند.

وی ادامه داد: امیررضا میرزایی مدال طلای وزن منفی ۷۵ کیلوگرم را کسب کرد و حامد رستمی صاحب گردن آویز نقره شد و مرتضی نعمتی از ایران و آبیل منصور باتیرقالی از قزاقستان به‌طور مشترک سوم شدند.

وی افزود: در وزن منفی ۸۴ کیلوگرم مهدی خدابخش از ایران مدال طلا و حامد گوگ /hamed gog/ از ترکیه مدال نقره را کسب کردند و محمدرضا گیلان‌پور و مهدی قراری‌زاده هر ۲ از ایران سوم شدند و در وزن مثبت ۸۴ نیز سجاد گنج زاده و سامان حیدری اول و دوم شدند.

پانزدهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته وحدت و دوستی اورمیا-اوپن به‌مدت سه روز در ارومیه برگزار شد و تیم ایران در هر سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به مقام قهرمانی دست یافت.

در مسابقات این دوره، ۱۱ کشور میهمان به‌همراه ۱۵ داور المپیکی حضور داشتند.

۹۹۳۹/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.