جواد سلیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته وحدت و دوستی اورمیا-اوپن با حضور بیش از ۷۰۰ کاراته‌کا از ۱۱ کشور در سالن ۶ هزار نفری ارومیه در حال برگزاری است و در نخستین روز مسابقات و در بخش نوجوانان، در کاتای انفرادی سینا احمدیان از ایران به مدال طلا دست یافت، یوسف سلمان از عراق به مدال نقره رسید و متین محمدی یکتا از ایران و امین نامازو از جمهوری‌آذربایجان به صورت مشترک سوم شدند.

وی اضافه کرد: در مسابقات کومیته و در وزن منفی ۴۷ کیلوگرم حسن نیازی از ایران مقام نخست را کسب کرد، امیرحسین بدیعی به مدال نقره دست یافت و محمد محمدلو و سیدامیر حسینی همگی از ایران به صورت مشترک سوم شدند.

سلیمی افزود: در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم رامیل بخشلیو از جمهوری‌آذربایجان و مهر غزاریان از ارمنستان مدال‌های طلا و نقره را کسب کردند و بهامین پیشه‌گر و علی رنجبر از ایران به صورت مشترک به مدال برنز رسیدند.

وی بیان کرد: در وزن منفی ۵۷ کیلوگرم «فاتیح کورتانس» از ترکیه مقام اول، «آبلایخان چشورسو» از قزاقستان مقام دوم، پویا علی‌مردانی از ایران و «روسلان غفارلی» از جمهوری‌آذربایجان به طور مشترک سوم شدند.

وی ادامه داد: «فاریک یورو عمور» از ترکیه مدال طلای وزن منفی ۶۳ کیلوگرم را کسب کرد و «آذر تاپدیقلی» از جمهوری‌آذربایجان صاحب گردن‌آویز نقره شد و مهدی شیرزاد از ایران و «آیدوس موخات» از قزاقستان به طور مشترک سوم شدند.

رییس هیات کاراته آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم امیر محمد کاظمی و پوریا فالودی هر دو از ایران مدال‌های طلا و نقره را کسب کردند و «امیت ارجان» از ترکیه و «تیقران هامبردزویان» از ارمنستان به صورت مشترک سوم شدند؛ در وزن مثبت ۷۰ نیز «کامیل عثمانو» از قزاقستان، «فورکان گنچ کادیر» از ترکیه اول و دوم شدند و مبین پورحیدر و محمد طاها مسلمی وراکی هر دو از ایران به طور مشترک سوم شدند.

پانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته وحدت و دوستی اورمیا-اوپن به مدت ۳ روز در ارومیه برگزار می‌شود و روزهای شنبه/امروز/ و یکشنبه/فردا/  در بخش جوانان و بزرگسالان پیگیری خواهد شد.

۹۹۳۹/۳۰۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.