اسفندیار محمودی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پانزدهمین دوره مسابقات وحدت و دوستی کاراته با حضور ۲۵۰ ورزشکار خارجی و ۳۰۰ ورزشکار ایرانی در قالب ۱۴ کشور، ۲ تیم ملی الف و ب ایران و ۲ تیم از آذربایجان‌غربی در ۲ بخش کاتا و کومیته و در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در ارومیه برگزار خواهد شد و ۱۲ نفر عضو شورای داوران فدراسیون جهانی و ۱۵ داور ممتاز جهانی نیز در این رقابت‌ها قضاوت می‌کنند.

وی اضافه کرد: سمینار داوری با حضور مدرسان جهانی نیز در حاشیه این مسابقات برگزار و «خاویر اسکالانته»، رئیس شورای داوران فدراسیون جهانی به عنوان مدرس در دوره تئوری کاتا و کومیته حاضر خواهد شد.

پانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته وحدت و دوستی طی روزهای ۲۷ تا ۳۱ شهریورماه در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار خواهد شد.

چهاردهمین دوره مسابقات وحدت و دوستی ارومیه (اورمیا-اوپن) مردادماه سال گذشته برگزار شد و تیم ایران در هر سه رده سنی به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های ترکیه و جمهوری‌آذربایجان دوم و سوم شدند.

آمریکا، قزاقستان، فرانسه، اکوادور، برزیل، ترکیه و جمهوری آذربایجان از جمله کشورهای خارجی حاضر در دوره گذشته مسابقات بودند.

۹۹۳۹/۳۰۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.