سجاد خوبدل روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این گزارشگر جوان ارومیه‌ای با توجه به عملکرد خوبی که در گزارش مسابقات مربوط به لیگ فوتبال ۲ سال گذشته داشت، توانست برای سومین سال متوالی نظر تهیه‌کنندگان ورزشی صدا و سیمای کشور را به خود جلب کند.
وی بیان کرد: «ذاکری» سال گذشته دیدار تیم‌های ۹۰ ارومیه، خونه به خونه بابل، آلومینیوم اراک، شهرداری ماهشهر، استقلال جنوب، شهرداری تبریز و اکسین البرز را برای برنامه فوتبال یک شبکه ورزش گزارش کرد.

وی ادامه داد: این مجری جوان ارومیه‌ای همچنین تمام بازی‌های لیگ برتر والیبال را برای برنامه ۱+۵ شبکه شما گزارش کرده است.

خوبدل گفت: وی تنها نماینده آذربایجان‌غربی در بین گزارشگران ایران است که امسال هم برخی بازی‌های لیگ برتر فوتبال و والیبال را گزارش خواهدکرد.
وی ادامه داد: «میررضا ذاکری» گزارشگر ۲۰ ساله ارومیه‌ای است که در سال ۱۳۹۳ از بین ۷۰۰ داوطلب مشتاق برای شرکت در تست گزارشگری برای رادیو جوان، نفر سوم شد و همکاری‌اش با این رسانه شنیداری را آغاز کرد و امسال نیز در لیست ۴۶ نفری گزارشگران لیگ برتر و دسته یک فوتبال ایران در فصل جاری قرار گرفت.
«رضا ذاکری» متولد سال ۱۳۷۸ در ارومیه بوده و در سال ۱۳۹۲ و پس از کسب موافقت مسؤولان تیم فوتبال شهرداری ارومیه، گزارشگری برای لیگ دسته ۲ فوتبال کشور را شروع کرد.
اولین گزارش ذاکری مربوط به دیدار تیم‌های شهرداری ارومیه و صنعت ساری در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور در سال ۱۳۹۳ بود.
این جوان جویای نام چندین سال به عنوان گزارشگر با رادیو ورزش و برنامه سیری در ورزش سیمای آذربایجان غربی همکاری کرد و چند سال نیز با رادیو ورزش در تهیه گزارش‌های مختلف اجتماعی مشارکت داشت.
بنا بر اعلام گروه ورزشی صدا و سیما عادل فردوسی‌پور، جواد خیابانی، پیمان یوسفی، مزدک میرزایی، محمدرضا احمدی، مجتبی صادقیان، علیرضا علیفر، محمد سیانکی، محمدرضا بالاپور، علیرضا دهقانی، حسین اسماعیلی، حسن اسماعیلی، کوروش عزیزی، محسن عزیزی، اکبر آرمنده از تهران، مسعود نریموسی، حسین سطوت، افشین چهرازی، علی عرب‌زاده، حسین شیخ‌آزادی، سعید سعودی از خوزستان، و غلامرضا دادخواه، علیرضا جماعتی و حسن علی‌خانی از اصفهان دعوت‌شدگان به تیم گزارشگری رقابت‌های لیگ فوتبال ایران هستند. ‌
از دیگر دعوت‌شدگان به تیم گزارشگری رقابت‌های لیگ فوتبال ایران می‌توان به رضا معصومیان، مجتبی ساعی، پیمان احمدی، میلاد وطن‌پرست، علی حسن‌پور، علی یزدانی و علی وحدت‌پناه از تبریز، افشین وهابی، مجتبی پوربخش، حمیدرضا پگاه و کامران جعفری از رشت، رضا جعفری، علی ظهیری، مجید نجفی و اسماعیل جانقلی از قم، مهدی داوری، امیر رضاپور، امیرعباس امیرعبادی، رضا نوپوش، مسعود حکم‌آبادی و جواد طاری‌بخش از مشهد اشاره کرد.

۷۱۵۶/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.