سمیه شهبازی روز جمعه بعد از شکست تیمش مقابل راه یاب ملل مریوان در اصفهان در گفت و گو با ایرنا افزود : تنها نقطه ضعف ما گل ثانیه های اول بود و تیم های حرفه ای هم وقتی دقیقه های اول گل می خورند خیلی به سختی بازی می کنند و بچه های ما وقتی به خود آمدند که ما موقعیت های خوبی را از دست دادیم.
وی ادامه داد: مقداری هم بازی تاخیری تیم حریف و بازی دفاعی باعث شد سرعت بازی از ما گرفته شود.
وی علاوه بر مسائل فنی ، مسائل روحی و روانی را هم عامل شکست تیمش برشمرد و تصریح کرد: وقتی گل خوردیم بازیکنانم مقداری از نظر روحی و روانی افت کردند و باعث شد مقداری نبض بازی از دستمان خارج شود ولی در کل در طول 90 دقیقه ما سوار بازی بودیم و بازی هم برد و باخت دارد و هرچند کسر نتیجه برای مان سخت بود ولی جبران می کنیم.
سر مربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در خصوص آسیب دیدن تعدادی از بازیکنانش گفت: در بازی با تیم ملوان بود که چهار نفر از بازیکنان آسیب دیدند که با وجود آسیب دیدگی باز هم به زمین آمدند و در این بازی آسیب های جدی دیدند.
سرمربی تیم فوتبال بانوان راه یاب ملل با بیان اینکه سپاهان یکی از بهترین تیم هاست گفت: این تیم سالهاست که دارند یکدست بازی می کنند و همه می دانند که چقدر فوتبال را خوب بلدند ولی ما روی نقاط ضعف این تیم کار کرده بودیم و آنچه را که می خواستیم با تعویض نبرو در نیمه دوم بدست آوردیم.
شادی مهینی افزود: کادر داوری و بازی همه در جایگاه خود خوب بودند و تشنج و هیجان همه از بازی هست و از کمیته داوران سپاسگذاری می کنم که همیشه در لحظات حساس داورانی را می گذارند که بی طرف داوری می کنند و در نتیجه بازی هیچ تاثیری نمی گذارند.
وی تاکید کرد: خطای داوری هم جز داوری است.
در هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور امروز جمعه تیم سپاهان در ورزشگاه صفائیه مبارکه به دیدار راه یاب ملل مریوان رفت که سرانجام با نتیجه یک بر صفر شکست را پذیرفت.
/6026/7141
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.