به گزارش ایرنا، این دیدار بعدازظهر امروز /چهارشنبه/ در زمین چمن مجموعه ورزشی آزادی مهاباد برگزار شد که در پایان ۲ تیم موکریان مهاباد و طلایه‌داران قزوین پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رضایت دادند.

صنعان شیخ‌احمدی به عنوان داور وسط و جلال محمدی و محمد عظیمی نیز به ترتیب به عنوان کمک‌های اول و دوم قضاوت این دیدار را برعهده داشتند؛ ایرج ساعدی نیز به عنوان ناظر فدراسیون در این بازی حضور داشت. 

در هفته دوم از مرحله اول رقابت‌های لیگ فوتبال دسته ۳ کشور تیم فوتبال موکریان مهاباد در بوکان میهمان تیم کشاورز این شهر خواهد بود.

موکریان مهاباد در گروه سوم لیگ دسته ۳ کشور با تیم‌های شهاب زنجان، هرماس فاتح شیران تبریز، سرخپوشان تبریز، شهید عورکی اسلامشهر، کشاورز بوکان، کاویان نقده، طلایه‌داران بوئین زهرا، عقاب تهران، آذرکوثر تبریز، میعاد معان و مقاومت آستارا هم‌گروه‌ است.

لیگ دسته سه فوتبال ایران چهارمین لیگ معتبر در فوتبال ایران است که مسابقات آن در ۲ مرحله برگزار می‌شود. 

آذربایجان‌غربی در این مرحله دارای چهار نماینده شامل تیم‌های موکریان مهاباد، سلدوز نقده، کشاورز بوکان و کاویان نقده است.

سال گذشته نیز تیم فوتبال موکریان مهاباد در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته ۳ کشور با قرار گرفتن در جایگاه دهم از راه‌یابی به لیگ دسته دوم کشور بازمانده بود.

در مرحله اول پنج گروه ۱۲ تیمی به مصاف هم می‌روند که در نهایت ۲ تیم اول هر گروه به مرحله دوم راه پیدا می‌کنند. 

مرحله دوم نیز شامل ۳۰ تیم است که ۱۲ تیم از مرحله دوم فصل گذشته و هشت تیم که در فصل گذشته از لیگ دوم به لیگ سوم سقوط کرده‌اند، با هم رقابت می‌کنند. 

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر ۲ نماینده در لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی و یک تیم در لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور را دارد. 

۹۹۰۳/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.