حمید بهزادپور در مراسم بهترین‌های لیگ برتر فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی ایران برای دومین سال پیاپی به عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ برتر ساحلی ایران انتخاب شد.

وی روز یکشنبه در گفت و گو  با خبرنگار ایرنا در مهریز افزود: سال‌های اخیر بارها در داخل و خارج کشور برای ایران اسلامی در حد و توان خود افتخار کسب کرده‌ است.

وی ادامه داد: همچنان با تمام توان با همکاری مربیان باشگاهی و ملی برای تداوم افتخار در فوتبال ساحلی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد. 

دروازه‌بان تیم مقاومت گلساپوش یزد در ادامه اظهار داشت: در کسب موفقیت علاوه بر توکل بر خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) ،عوامل مختلفی به خصوص جدیت در تمرین و همکاری خانواده بسیار موثر است   

بهزادپور تصریح کرد: بهترین شدن به خاطر حضور مستمر در تیم ملی، قهرمانی با تیم پارس جنوبی بوشهر و به ثمر رساندن گل‌های زیاد در بازی‌های بین المللی است.  

وی مهمترین نیاز خود را ، فراهم کردن شغل توسط مسئولان استان یزد ذکر کرد که در این ارتباط موضوع بارها پیگیری شده ولی هنوز اقدامی نشده است.  

 بهزاد پور دروازهبان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و عضو باشگاه مقاومت گلساپوش یزد ،متولد مهریز است که تاکنون به همراه تیم ملی در مسابقات مختلف بین‌المللی و جهانی حضور داشته است.

هم اکنون تیم‌های فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد و ایفاسرام اردکان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

۷۵۳۶/ ۲۰۴۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.