سردار علی مویدی روز سه‌شنبه در نشست صمیمی با جمعی از خانواده‌های معظم شهدای آذربایجان‌غربی افزود: با وجود تمامی مشکلات و فشارها، بنا به وصیت شهدای والامقام، به هیچ وجه در مقابل دشمن کوتاه نخواهیم آمد.
وی ادامه داد: بی تردید با این استقامت و روحیه ایثار و مقاومت از این گردنه‌های سخت نیز عبور کرده و در آینده دستاوردهای بسیار بزرگی را در کشور شاهد خواهیم بود.
وی با اشاره به جایگاه خانواده‌های شهدا و اهمیت آن، اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران سرمایه‌های اصلی انقلاب اسلامی هستند.
رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی گفت: خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران از وظایف اصلی مسوولان است و  زیرا افتخار، عزت، اقتدار و آبرومندی امروز ما مرهون مجاهدت‌های شهیدان است.
سردار مویدی ادامه داد: باید ضمن پاسداشت خون پاک شهدا، رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده‌های معظم شهدا را نیز جزو اصلیترین و مهمترین وظایف خود بدانیم.
در این جلسه تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای استان نیز مسائل و مشکلات خود را با رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در میان گذاشتند.
در پایان جلسه نیز با اهدای لوح سپاس و هدایایی از خانواده‌های معظم شهدا تجلیل شد.
۹‪۹۱۸/۶۱۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.