به گزارش ایرنا، فرماندار میاندوآب عصر روز دوشنبه در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها اظهار داشت: این طرح‌ها شامل ۲ باب خانه بهداشت روستایی، یک باب بیمارستان دامپزشکی و یک واحد مسکن مددجویی کمیته‌ امداد امام‌خمینی (ره) است که با صرف ۱۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال هزینه به بهره‌برداری رسید.

مهدی قهرمانی گفت: خانه‌های بهداشت در روستاهای «دوه‌چی» و «ساتلمیش‌توپخانه» در بخش مرکزی میاندوآب با زیربنای ۱۱۵ مترمربع و با یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه احداث شده است.
وی با بیان اینکه این طرح‌ها در قالب توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی و ارتقای سطح سلامت جامعه ساخته شده است افزود: با افتتاح این طرح‌ها یکهزار و ۱۰۰ نفر از مردم این روستاها و منطقه از خدمات درمانی، پزشکی و بهداشتی آنها بهره‌مند خواهند شد.
وی اظهار داشت: بیمارستان دامپزشکی نیز با مشارکت بخش خصوصی در روستای «فیروزآباد» احداث شده و هفتمین بیمارستان دامپزشکی در این شهرستان است که دارای ۶۰۰ مترمربع مساحت و ۲۵۰ مترمربع زیربنا است و با چهار میلیارد ریال تسهیلات بانکی و چهار میلیارد ریال آورده شخصی احداث شده است.
قهرمانی بیان کرد: این بیمارستان دارای داروخانه، اتاق معاینه دام، آزمایشگاه  و بخش جراحی است و با بهره‌برداری از آن برای پنج نفر شامل چهار نفر دامپزشک و یک نفر در رشته علوم‌ آزمایشگاهی زمینه اشتغال فراهم شد.

وی گفت: یک واحد مسکن مددجویی کمیته‌امداد امام‌(ره) نیز به همین مناسبت در روستای "قدرت‌کندی" از توابع بخش مرکزی ساخته شده است‌ که دارای ۶۰ مترمربع زیربنا بوده و با هزینه ۵۵۰ میلیون ریال از محل کمک‌های بلاعوض دولتی، منابع امدادی و خیران احداث شده است.

 فرماندار میاندوآب اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت کلنگ ساخت ۴۰ واحد مسکن مددجویان بهزیستی نیز در روستای "اسلام‌تپه" به زمین زده شد.

وی گفت: این واحدهای مسکونی برای معلولان و زنان سرپرست خانوار با ۲۴ میلیارد ریال اعتبار ساخته می‌شود.
همزمان با هفته دولت ۵۷ طرح مختلف عمرانی، خدماتی و بهداشتی با بیش از ۹۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی ۲۰۷ نفر در میاندوآب به بهره‌برداری می‌رسد.

دوم تا هشتم شهریور هر سال به مناسبت گرامیداست یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به نام هفته دولت نامگذاری شده است.
۹۸۷۱/۶۱۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.