به گزارش ایرنا حمیدرضا پایدارفر روز شنبه در دیدار با امام‌ جمعه مرکز شهرستان اردکان افزود: یکی از رویکردها ایجاد توانمندی افراد جامعه هدف، تامین و احداث مسکن و ارائه خدمات حمایتی برای مددجویان است.
وی اضافه کرد: با همکاری نیروهای مردمی، موسسه خیریه ای با هدف جذب کمک مالی و محوری کردن فعالیت های خیرخواهانه در حوزه تامین مسکن مددجویان تاسیس شود .
رئیس بهزیستی اردکان ادامه داد: باید بستر لازم برای ارائه خدمات هرچه بیشتر حوزه مسکن نیازمندان فراهم و حداکثر بهره برداری در این زمینه به عمل می آید.
پایدارفر با بیان اینکه اردکان از ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه خیری به ویژه در بین صاحبان صنایع برخوردار است ، خاطرنشان کرد: افردی که تمایل دارند برای خانه دار شدن اقشار کم درآمد سهیم باشند، می توانند با پرداخت اقساط عقب افتاده متقاضیان بی بضاعت، واگذاری زمین، تأمین مصالح ساختمانی، نیروی کار و ... در پروژه های در دست اجرا مشارکت کنند.
وی با تاکید بر لزوم بررسی وضعیت مددجویان بدون مسکن و دریافت اطلاعات صحیح از این افراد، یادآور شد: اولویت برخورداری از خدمات مسکن با مددجویان نهادهای حمایتی، روستاها و مناطق محروم است.
حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان نیز با بیان اینکه احداث سرپناه برای مردم به ویژه نیازمندان، اقدامی نیک است که رضایت خداوند را درپی دارد، بر حمایت از تاسیس موسسه خیریه تاکید کرد.
آمار معلولین تحت پوشش بهزیستی اردکان 2 هزار و 400 نفر با درصدهای مختلف از معلولیت است.
مرکز شهرستان 98 هزارنفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.