علیرضا هوشیار روز شنبه در آیین افتتاح این واحدهای مسکونی درگفت وگو با ایرنا افزود: از این شمار 46 واحد مربوط به خانواده های چند معلولی و 49 مورد عادی و به صورت خودمالکی است.
وی با اشاره به اینکه سه هزار و 642 نفر از مددجویان بهزیستی استان بوشهر در نوبت مسکن هستند اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون 275 واحد مسکونی مربوط به مددجویان زیرپوشش بهزیستی استان بوشهر افتتاح و به آنها واگذار شده است.
هوشیار بیان کرد: از ابتدای اجرای نهضت تامین مسکن معلولان و مددجویان بهزیستی تاکنون یکهزار و 307 واحد مسکونی در استان بوشهر احداث و در اختیار مددجویان قرار گرفته است.
وی در باره اشتغال معلولان بیان کرد: تعهد اشتغال بهزیستی استان بوشهر در سال گذشته 845 نفر بود که این اداره کل موفق شد بیش از تعهد خود معادل 950 نفر فرصت شغلی برای خانواده های هدف ایجاد کند.
هوشیار اظهارداشت: همچنین در سال جاری تعهد بهزیستی بوشهر ایجاد 896 فرصت شغلی برای جامعه هدف است که تاکنون برای 148 نفر شغل ایجاد شده است.
وی گفت: برای ایجاد این فرصت های شغلی 120 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته که از این میزان 40 میلیارد ریال ابلاغ و 12میلیارد ریال جذب شده است.
هوشیار با اشاره به تسهیلات صندوق توسعه روستایی اضافه کرد: تاکنون 358 مورد با هشت میلیارد و 900 میلیون ریال مربوط به مددجویان زیر پوشش بهزیستی استان بوشهر ثبت شده که 60 مورد آن تحقق یافته است.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.