به گزارش ایرنا، آیین واگذاری همزمان پروژه های مسکونی به معلولان و مددجویان تحت حمایت به مناسبت هفته دولت از طریق ویدئوکنفرانس با حضور انوشیروان محسنی بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی برگزار شد.
مدیرکل بهزیستی استان کرمان در این آیین با قدردانی از همه کسانی که راستای سلامت اجتماعی گام برمی دارند، گفت: در سال 95 این واحدها کلنگ زنی شد و امروز در نیمه نخست سال 97 به اتمام رسیدند.
عباس صادق زاده افزود: ساخت این تعداد واحد مسکونی با 30 میلیارد و 15 میلیون ریال کمک بلاعوض از سوی سازمان بهزیستی ، بنیاد مستضعفان و خیران استان کرمان و 62‌میلیارد و 450 میلیون ریال از طریق تسهیلات قرض الحسنه انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه 66 واحد این مسکن ها ویژه خانواده های چند معلولیتی هستند ، یادآورشد: برای این تعداد 16 میلیارد و 500 میلیون ریال کمک بلاعوض و 11میلیارد و700 میلیون ریال از طریق تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.
مدیرکل بهزیستی استان کرمان در ادامه با بیان اینکه 144 واحد دیگر ویژه معلولان و مددجویان که 130واحد شهری و 14 روستایی است ، تصریح کرد: ساخت این تعداد واحدها با 13 میلیارد و 650 میلیون ریال از طریق کمک های بلاعوض 50 میلیارد و 750 میلیون ریال از طریق تسهیلات قرض الحسنه انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه هشتهزار و 435 واحد مسکونی ویژه معلولان و مددجویان تحت حمایت بهزیستی کرمان در حال ساخت است گفت: تاکنون 4چهار هزار و 545 واحد واگذار شده است.
مدیرکل بهزیستی استان کرمان از وجود یک هزار و 500 واحد مسکونی معلولان و مددجویان کرمان با پیشرفت 75 درصدی خبرداد و افزود: این تعداد واحدها تا پایان سالجاری تکمیل می شوند.
صادق زاده با بیان اینکه یکهزار و 250 واحد دیگر در مرحله واگذاری هستند که در آینده نزدیک افتتاح می شوند، خاطرنشان کرد: 162 واحد شهری و 242 واحد روستایی ویژه خانواده های دو معلول استان کرمان وجود دارد.
9895/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.