ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مهاباد اظهار داشت: پس از آخرین سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به آذربایجان‌غربی توافقی برای بازشدن مرزهای گمرکی این منطقه حاصل شده اما با وجود گذشت چند ماه، هنوز در عمل این اتفاق حاصل نشده است.

وی ادامه داد: معیشت بیش از ۹۰ درصد مرزنشینان این منطقه منوط به بازشدن مرزهای بسته بوده که انتظار داریم مدیران دستگاه های اجرایی برای حل این معضل چاره‌ای بیندیشند.

وی با اشاره به موافقت هیات دولت مبنی بر رسمی‌شدن مرز کیله سردشت اضافه کرد: رسمی شدن این مرز علاوه بر توسعه و شکوفایی اقتصاد این منطقه مرزی، مسیر توسعه صادرات و واردات از مسیر این استان را نیز بیش از پیش هموار کرده و برای جوانان برومند منطقه فرصت درآمد و اشتغال فراهم می‌کند.  

امام جمعه مهاباد به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ اشاره کرد و گفت: آزادگان در طول هشت سال دفاع مقدس، پیام آوران انقلاب بودند و غریبانه و مظلومانه در میان کینه توزی دشمنان و تلخ کامی دوران اسارت، صدای آزادی و استقلال وطن را سر دادند و در راه استقرار و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستادند.  

ماموستا امامی با ابراز خرسندی از آزاد شدن کشتی ایرانی از تنگه جبل‌الطارق بیان کرد: آزاد شدن کشتی ایرانی توسط انگلیسی ها نشان از قدرت ایران در سطح بین الملل است که با وجود توطئه‌های دشمنان مجبور به آزادسازی این کشتی شدند.

۲۶مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان سرافرازی است که پس از تحمل سال‌ها اسارت در اردوگاه‌های عراق، در ۱۳۶۹ خورشیدی به میهن اسلامی بازگشتند.  

۲۰۹۳/۹۹۰۳/۳۰۲۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.