علی مولایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جوان روز گذشته به همراه خانواده خود برای گردش به حاشیه زرینه‌رود رفته بود که هنگام شنا بر اثر بی احتیاطی و آشنا نبودن به فنون شنا در داخل رودخانه غرق شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در کوی رابری و حوالی محور سرچم - میاندوآب روی داده بود، افزود: ماموران آتش‌نشانی پس از کسب اطلاع بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب بیان کرد: تیم جست و جو، جسد این فرد را پس از نیم ساعت تلاش از آب بیرون کشیدند.

مولایی با تاکید بر اینکه شهروندان خطر شنا در رودخانه‌ها، سدها و کانال های آب را جدی بگیرند، گفت: با وجود هشدارهای ارائه شده بسیاری از مردم به ویژه نوجوانان و جوانان علاقه‌مند، به تفریح و شنا در رودخانه‌ها و سدها روی می‌آورند که موجب حوادث غیر قابل جبران می‌شود.  

‌وی از خانواده‌ها درخواست کرد تا با توجه به وقوع حوادث متعدد غرق شدگی در فصل تابستان بیشتر مواظب فرزندان خود باشند و آنان را از شنا کردن در رودخانه‌ها با عمق زیاد آب، سدها و کانال های آب منع کنند.

طی یک  هفته گذشته سه نفر در رودخانه‌های زرینه‌رود و سیمینه‌رود میاندوآب غرق شدند.

شهرستان میاندوآب با بیش از ۲۷۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و سومین شهر پرجمعیت این استان پس از ارومیه و خوی به شمار می رود.  

۹۸۷۱/۳۰۲۰/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.