به گزارش ایرنا، جمشید تقی‌زاده در این بازدید که مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، نماینده مردم میاندوآب در مجلس و فرماندار این شهرستان نیز حضور داشتند از سالن خانه جوان و سالن ورزشی طبقاتی ووشو و تنیس روی میز بازدید و از نزدیک در جریان روند احداث این ۲ طرح ورزشی قرار گرفت.

رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب در جریان این بازدید گفت: خانه جوان میاندوآب هم‌اکنون از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و برای احداث آن تاکنون هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

امیر رضاپور افزود: برای تکمیل این طرح که دارای یکهزار و ۳۰۰ مترمربع زیربناست به ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دیگر اعتبار نیاز است.

وی اضافه کرد: سالن ورزشی مشترک هیات ووشو و تنیس روی میز نیز در ۲ طبقه با زیربنای ۸۴۰ مترمربع احداث شده و دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

در این بازدید معاون استان‌ها، حقوقی و مجلس وزارت ورزش و جوانان برای تکمیل و پیگیری این طرح‌ها از طریق استانداری آذربایجان‌غربی قول مساعد داد.

هم‌اکنون ۲۲ باب سالن ورزشی در میاندوآب وجود دارد و سرانه فضای ورزشی در این شهرستان ۷۰ سانتی‌متر بوده که این میزان در استان یک مترمربع است. 

میاندوآب با بیش از ۲۷۷ هزار نفر جمعیت سومین شهرستان پرجمعیت این استان به شمار می‌رود.

۹۸۷۱/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.