مسابقات فوتسال جام رسانه عصر روز چهارشنبه در سالن ۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی مهاباد آغاز شد که در نخستین بازی تیم فوتسال خبرگزاری ایرنا دفتر مهاباد توانست با نتیجه چهار بر ۲ مقابل خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد به برتری دست یابد.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود صدا و سیما مهاباد به پایان رسید ولی در نیمه دوم تیم ایرنا موفق شد با زدن سه گل نتیجه بازی را عوض کند و در نهایت بازی را به نفع خود به پایان برساند.

در ادامه این رقابت‌ها امروز /پنجشنبه/ تیم پایگاه خبری «هه‌وال» مهاباد به مصاف تیم خبرگزاری صدا و سیما خواهد رفت و روز جمعه نیز در آخرین دیدار این رقابت‌ها تیم‌های خبرگزاری جمهوری اسلامی و پایگاه خبری «هه‌وال» با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

اولین دوره رقابت‌های جام رسانه با حضور تیم‌های خبرگزاری جمهویر اسلامی، خبرگزاری صدا و سیمای و پایگاه هه‌وال این شهرستان به همت خبرگزاری جمهوری اسلامی و با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال این شهرستان و به مناسبت روز خبرنگار برگزار می‌شود.

در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران روز ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری به عنوان روز «خبرنگار» تعیین شده است.

۹۹۰۳ /۶۱۸۵/۳۰۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.