محمد دهقان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۸ واحد صنعتی مشکل‌دار آذربایجان‌غربی با هدف رونق تولید از این تسهیلات بهره‌مند شده‌اند.

وی در خصوص مشکلات واحدهای تولیدی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: مشکلات مالیاتی و بیمه‌ای از جمله مهم‌ترین این موارد است که با طرح در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بیشتر آنها رفع می شود.

وی بیان کرد: تاکنون ۶۰ واحد صنعتی با پیگیری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این استان ظرفیت تولید خود را افزایش داده یا به چرخه تولید بازگشته است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی ادامه داد: پنج واحد صنعتی بزرگ مقیاس با سرمایه‌گذاری ۲۹۰ میلیارد ریال در استان در حال احداث است که با بهره‌برداری از آنها برای ۹۹۱ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌شود.

دهقان تاکید کرد: در راستای رسیدگی به مشکلات موجود در واحدهای صنعتی آذربایجان‌غربی از تمام واحدهای مشکل‌دار که در سامانه بهین‌یاب / پنجره واحد اطلاعات و خدمات صنعت، معدن و تجارت / ثبت نام کرده‌اند بازدید میدانی می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام شود.

آذربایجان غربی از نظر صنعتی یکی از استان‌های کم برخوردار کشور به شمار می‌رود اما با اجرای قانون خروج از رکود تدوینی دولت تدبیر و امید، اقدامات خوبی در راستای بازگشت واحدهای تولیدی و صنعتی این استان به مدار تولید آغاز شده است.

۹۹۱۸/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.