معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز شنبه در این آیین که به مناسبت سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) برگزار شد، گفت: همت و تلاش ارتش جمهوری اسلامی ایران توجه به جایگاه خانواده و تحکیم این جایگاه مقدس اسلامی و بسط آن است.

امیر سرتیپ دوم «حمیدرضا سلمانی»  به توجه ویژه پیامبراکرم (ص) به موضوع ازدواج اشاره کرد و ادامه داد: در صورتی که زندگی و ازدواج با صفا، لطف، همدلی و هماهنگی و اخوت باشد، بی شک باعث زدودن یاس و ناامیدی از زندگی می‌شود.

وی آغاز زندگی با معیارهای اسلامی را بهشت کوچکی همراه با آرامش و محبت توصیف کرد و افزود: ازدواج سنگ بنای تشکیل خانواده و جامعه است و هرچه در این حوزه تلاش شود، قوانین جامعه بهتر اجرا می‌شود.

 فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این جشن آسمانی گفت: ارتش در قالب طرح‌های حمایتی اهتمام جدی به ازدواج و تشکیل زندگی و خانواده نیروهای خود دارد.

امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو به نظرسنجی یکی از نهادهای معتبر علمی کشور در خصوص ارتش اشاره کرد و ادامه داد: طبق این نظرسنجی، ارتش مقتدر ایران به عنوان محبوب ترین ارگان و نهاد کشور در صدر جدول قرار داشته است.

وی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در اوج شکوفایی خود عنوان کرد.

این جشن، یازدهمین دور از طرح پیوندهای آسمانی  عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

۸۱۳۵/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.