اسماعیل رمضانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: این حادثه در نزدیکی شهر «سیمینه» و بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودرو سواری پژو و وانت آریسان روی داد.

وی با بیان اینکه حال عده‌ای از مجروحان وخیم گزارش شده است افزود: مصدومان بلافاصله توسط آمبولانس هلال احمر و اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید قلی‌پور بوکان انتقال داده شدند.

وی اضافه کرد: تعدادی از مصدومان این حادثه در داخل خودرو گرفتار شده و قادر به خارج شدن از آن نبودند که با تلاش امدادگران هلال احمر پایگاه «محمد رسول الله» و آتش‌نشانان شهر سیمینه نجات داده شده و به بیمارستان انتقال یافتند.

وی ادامه داد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیش راه در دست بررسی است.

محور بوکان به میاندوآب به طول ۵۵ کیلومتر یکی از حادثه‌خیزترین محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود که در مسیر استان‌های کردستان و آذربایجان‌شرقی قرار دارد. 

امسال در جاده‌های برون و درون شهری این شهرستان ۹ نفر بر اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع افراد جان‌باخته در تصادفات این شهرستان، چهار نفر در تصادفات درون شهری و سه نفر نیز در محورهای مواصلاتی برون شهری جان خود را از دست داده‌اند.

شهرستان بوکان دارای ۷٨۰ کیلومتر راه مواصلاتی دارد که از این میزان ۶۳۷ کیلومتر را راه‌های روستایی و مابقی را نیز راه‌های اصلی و فرعی تشکیل می‌دهد.

۷۵۱۰/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.