رحمان احمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با دریافت گزارشی از طریق سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در یک واحد مرغداری واقع در شهرک صنعتی مهاباد، ماموران این سازمان در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند.

وی بیان کرد: در این حادثه اگرچه ماموران آتش‌نشانی توانستند به موقع اقدام به اطفای کامل حریق و ایمن‌سازی محیط کنند ولی دود حاصل از این آتش‌سوزی موجب خفگی بیش از ۱۳ هزار قعطه جوجه ۱۷ روزه در ۲ سالن این مرغداری شد.

وی اضافه کرد: با بررسی علت این حادثه مشخص شد که نشت سوخت از «هیترهای» داخل سالن و بخار ناشی از گازوییل موجب بروز آتش‌سوزی در این واحد مرغداری شده است.

 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری با بیان اینکه این حادثه تلفات انسانی نداشت، ادامه داد: در این حادثه تجهیزات و لوازم موجود در سالن این مرغداری نیز به طور کامل آسیب دید.

احمدی خسارت حاصل از این آتش‌سوزی را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کرد.

وی تاکید کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه و جهت استفاده از راهنمایی و مشاوره ایمنی می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۵ این سازمان در طول شبانه‌روز تماس حاصل کنند. 

هم‌اکنون این سازمان در مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد. 

مهاباد دارای ۲۳۷ هزار نفر جمعیت است.

۹۹۰۳/۶۱۸۵/۳۰۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.