یحیی بهاری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فدراسیون فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، هیات فوتبال استان و باشگاه ۹۰ ارومیه در خصوص محرومیت تیم فوتبال این باشگاه از میزبانی دیدارهای خانگی لیگ دسته یک ایران در صورت رسیدگی نکردن به رفع نواقص زمین چمن تختی ارومیه هشدار داد. 

وی بیان کرد: فدراسیون فوتبال تاکید کرده با توجه به اینکه تاکنون هیچ‌گونه مکاتبه ای در جوابیه نامه فدراسیون مبنی بر رفع نواقص ورزشگاه تختی ارومیه به سازمان لیگ ارجاع نشده است و با توجه به شرایط غیراستاندارد موجود و برطرف نکردن مشکلات زمین چمن این ورزشگاه، برگزاری مسابقات فصل جاری لیگ دسته یک کشور در این ورزشگاه مقدور نخواهد بود.

وی ادامه داد: سازمان لیگ از مسوولان ورزشی استان خواسته است نسبت به معرفی ورزشگاه استاندارد دیگری در یکی از شهرهای آذربایجان‌غربی یا استان‌های همجوار تا تاریخ ۱۰مرداد ماه جاری جهت میزبانی دیدارهای خانگی باشگاه ۹۰ ارومیه به فدراسیون فوتبال اقدام کنند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ۹۰ ارومیه گفت: نبود زمین چمن استاندارد یکی از مهمترین مشکلات فوتبال در شهر ارومیه است و حالا که پس از ۴۰ سال دارای یک تیم دسته یکمی در جام آزادگان هستیم برای حفظ و نگهداری امتیاز این تیم در لیگ کشور نیاز مبرم به اتحاد و همدلی همه‌جانبه مسوولان احساس می شود.

بهاری افزود: تیم فوتبال ۹۰ ارومیه یک سال سخت و دشوار را برای حفظ امتیاز لیگ دسته یک پشت سر گذاشت و امسال در حالی که باید به فکر مسایل فنی و آماده‌سازی بازیکنان باشد با مشکلی به نام محرومیت از میزبانی دیدارهای خانگی و نبود زمین استاندارد مواجه است.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه سال گذشته نخستین حضور خود در جام آزادگان را تجربه کرد و با حمایت استاندار آذربایجان‌غربی توانست سهمیه لیگ دسته یک کشور را برای فصل جاری حفظ کند.

۷۱۵۶/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.