معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان‌غربی از افتتاح 25 مرکز نیکوکاری جدید در نیمه دوم امسال  در استان خبرداد.

جهانبخش رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با بیان اینکه به منظور تسریع در کمک رسانی به نیازمندان، در نیمه دوم امسال  25 مرکز نیکوکاری جدید در آذربایجان‌غربی افتتاح می‌شود ادامه داد: همچنین 20 مرکز نیکوکاری نیز در3 ماهه نخست سال جاری در آذربایجان‌غربی افتتاح شده و به نیازمندان استان خدمات رسانی می‌کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: هم اکنون 70 مرکز نیکوکاری در آذربایجان‌غربی فعال بوده و 420 عضو هیئت امنا در این مراکز فعالیت می‌کنند.

وی افزود: 34 هزار خیر با مراکز فعال نیکوکاری در سطح استان ارتباط مستمر داشته و بیش از 12 هزار نیازمند از خدمات خداپسندانه این مراکز بهره‌مند هستند.

رضایی عنوان کرد: نقده و سلماس با 11 مرکز نیکوکاری و همچنین میاندوآب با 10 مرکز، بیشترین مراکز نیکوکاری را در استان دارا هستند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت فعالیت سامانه سخاوت، بیان کرد: تاکنون 18 موسسه خیریه در ارومیه توانسته‌اند اطلاعات نیازمندان و خدمات ارائه شده را در سامانه سخاوت ثبت کنند.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.