مسئول حوزه بسیج دانشجویی سلماس از آغاز ثبت نام اردوهای جهادی دانشجویی در دانشگاههای این شهرستان خبر داد.

محمود قاسمی زاده تمر در گفت و گو با خبرگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، با اعلام این خبر گفت: تاکنون سهمیه ثبت نام برای 50 دانشجو جهت حضور در این اردوها تخصیص داده شده ولی در تلاشیم در صورت تامین منابع مالی از نهادهای دولتی و خیرین محترم، این آمار را تا 100 نفر ارتقا دهیم.

وی بیان کرد: این اردوها با هدف تبیین ابعاد اقتصاد مقاومتی و گفتمان سازی آن در محیط علمی، آموزشی، رسانه ای و تبدیل آن به گفتمان فراگیر، ایجاد روحیه نشاط و شادابی در دانشجویان، حضور و آمادگی لازم جهت کمک به محرومان ومناطق آسیب دیده، گسترش فعالیت های خودجوش وتقویت کارهای گروهی، کمک به توسعه و ایجاد اشتغال برای مردم مناطق محروم و جهادگران بسیجی و شناسایی فرصت ها، محدودیت ها، تهدیدات مناطق محروم و حرکت در راستای شکوفایی اقتصادی آن مناطق برگزار می شوند.

قاسمی زاده تمر با اشاره به استقبال پرشور دانشجویان مخلص و بسیجی دانشگاههای سلماس از برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم اظهار کرد: امسال بر اساس تجارب چند ساله اجرای این اردوها در شهرستان، برنامه های متفاوت تر و محوری تری برای اجرا در مناطق محروم در نظر داریم.

وی تصریح کرد: طبق تفاهم نامه ای که با کمیته امداد در این راستا منعقد شده است، نیازهای عمرانی و خدمات لازم برای نیازمندان در مناطق محروم و روستاهای شهرستان اعلام شده و 65 مورد عملیات مرمت و بازسازی و خدمات عمرانی در روستاهای بخش کوهسار و مرکزی سلماس شناسایی شده است.

مسئول بسیج دانشجویی سلماس با تقدیر از همکاری سازمانهایی که در طول سالهای گذشته نسبت به برگزاری هرچه بهتر اردوهای جهادی دانشجویی کمک کرده بودند، خاطرنشان کرد: لازم است برای برای از بین بردن محرومیت ها همکاری بین سازمانی در محل های هدف اردوهای جهادی انجام شده و عزمی همگانی بین مسئولین و دستگاههای مختلف تقویت شود.

قاسمی زاده تمر با اعلام استقبال بسیج دانشجویی از کمک های خیرین محترم برای خدمات رسانی هرچه بهتر به محرومین، اذعان کرد: خیرین بزرگوار شهرستان می توانند جهت ارائه هرگونه کمک برای رفع محرومیت مناطق محروم شناسایی شده به دفتر حوزه مقاومت بسیج دانشجویی شهید محسن وزوایی واقع در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس مراجعه کنند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.