مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و تقویت مهارت‌های زندگی پویش فصل گرم کتاب در بوستان ها و پارک های ارومیه، اشنویه و قره‌ضیاءالدین برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از ارومیه، محمدجواد زاهدی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با عنوان پویش گرم کتاب، اظهار کرد: این پویش با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت کودکات در تابستان با محورهای موضوعی«ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی»معرفی فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاکید دارد.

وی افزود: پویش فصل گرم کتاب از نیمه دوم تیرماه جاری با شعار آینده را باید ساخت در بوستان‌ها و تفرجگاه‌های استان اجرا می شود و کودکان و نوجوانان می توانند در این پویش حضور یابند.

N83062875-72597072

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه پویش فصل گرم کتاب در ارومیه در دو پارک قائم و ائللرباغی پذیرای مخاطبان است، افزود: علاوه بر ارومیه در دو شهرستان اشنویه و قره‌ضیاءالدین نیز روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۱۹ تا ۲۱ این برنامه  برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این پویش با پنج محور اصلی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برپایی کارگاه های کتاب و بازی، کتاب و تئاتر، کتاب و کاردستی، کتاب و سفال و کتاب و کودکان با نیازهای ویژه از جمله برنامه‌های مربیان در این پویش است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.