زهرا عنبری مقدم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه 200 عضو جدید طی چند ماه اخیر جذب شدند، افزود: رشد کمی و کیفی فعالیت ها، همکاری با دستگاه ها و نهادهای مختلف و حضور مربیان در مدارس باعث افزایش اعضا طی 2 سال اخیر شد.
وی با اشاره به اقدامات کانون در رابطه با استعدادیابی به برگزاری کلاس های نقاشی برای کودکان اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته بیش از 170 دوره مسابقه نقاشی در کلاس ها برای کودکان برگزار و برخی از آثار به جشنواره های ملی و استانی ارسال شد.
«عنبری مقدم» عمده ترین فعالیت های کانون را قصه گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، نمایش فیلم، نشریه دیواری، کتابخوانی، نقاشی، سفالگری، معرفی وقایع، معرفی شخصیت، معرفی و بحث و روخوانی کتاب، نوشتن خلاق و دیگر فعالیت های فرهنگی و هنری عنوان کرد.
وی از کسب 9 مقام ملی و استانی توسط کودکان عضو کانون خوی در سال گذشته خبر داد و افزود: این اعضا در جشنواره های کتابخوانی، قصه گویی، ادبی، رضوی و نقاشی مقام های مختلفی کسب کردند.
وی به وجود 2 هزار و800 جلد کتاب در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوی اشاره کرد و گفت: این کتاب ها 10 هزار بار توسط کودکان و نوجوانان عضو کانون مطالعه شد.
به گزارش ایرنا، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با محوریت فعالیت های فرهنگی و هنری مشغول ارائه خدمات به این قشر است.
23 مرکز ثابت و 10 مرکز سیار، روستایی و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آذربایجان‌غربی فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی را در قالب 40 نوع برنامه با محوریت ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب ارائه می کنند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با 60 هزار نفر عضو مشغول ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان این استان مرزی است.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.