مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با اکران آثار یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، میزبان کودکان و نوجوانان و سایر علاقمندان هستند.
زعفر احدزاده در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: همزمان با برگزاری یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی کانون، مراکز کانون پرورش فکری استان اردبیل نیز از 12 تا 16 اسفندماه 1397، آثار جشنواره را به صورت رایگان برای علاقمندان اکران خواهند کرد.
وی تصریح کرد: مطابق برنامه تنظیمی مراکز کانون سراسر کشور، آثار پویانمایی در بخش‌های کودک، مسابقه ایران، مسابقه دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی و منتخب ایران در دو نوبت صبح در سکانس 9:30 برای کودکان و نوجوانان و دانش‌آموزان مدارس و در نوبت عصر در دو سکانس 16 و 18 ویژه خانواده‌ها، هنرمندان، دانشجویان و سایر علاقمندان نمایش داده خواهند شد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زمینه پویانمایی ظرفیت بالایی دارد و مهمترین جشنواره بین‌المللی کشور را مدیریت می‌کند، خاطر نشان کرد: کشورهای برتر در زمینه‌ پویانمایی در این جشنواره حضور دارند و این فرصت گرانبهایی برای کشور و کانون است تا در پرورش اعضای علاقمند به این هنر و تولید آثار فاخر تأثیرگذار باشند.

احدزاده در پایان افزود: از علاقمندان این هنر و جامعه هنری استان و نیز مسؤولان آموزش و پرورش و سازمان‌ها درخواست می‌شود، جهت بهره‌مندی از این فیلم‌ها که همزمان با تهران در سالن آمفی‌تئاتر استاد جعفر ابراهیمی (شاهد) کانون اردبیل، واقع در میدان ججین، پارک فردوس اکران خواهد شد، استفاده نمایند.
لازم به ذکر است، علاقمندان جهت هرگونه پرسش و هماهنگی بیشتر می‌توانند با شماره 04533231856 اداره کل کانون استان اردبیل تماس بگیرند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.